הדבר החם הבא: את מארחת? מגשי אירוח מוכנים המציעים פתרונות כיבוד ואירוח קלילים, רעננים, טעימים ולא יקרים

מארחת? בא לך כיבוד עשיר ומפנק שירשים את האורחים מבלי להתאמץ? 

בדיוק לשם כך השיקה חברת קאנאפ’ס את קולקציית הקיץ של מגשי האירוח. קאנאפ׳ס, היא החברה הוותיקה בארץ שמתמחה בתחום מגשי אירוח, פינגר פוד וקייטרינג חלבי. היא מספקת פתרונות אירוח מגוונים ללקוחות פרטיים ועסקיים בפריסה ארצית.

הקולקציה הקיצית אותה יצר השף והבעלים, ארז תורג’מן, כוללת כמו תמיד מנות קטנות עשירות בכל טוב, כאשר הדגש הוא על חומרי גלם עכשוויים ורעננים יותר שיוצרים מנות קלילות יותר שמתאימות לקיץ ולאירוח בעונה הלוהטת. כל מגש מתאפיין בסגנון קצת שונה (מקסיקני, כריכים, מאפים וכו) וכולל מגוון של מנות שונות.

מגשי האירוח מגיעים עד למקום האירוע על-ידי שליח כאשר הם כבר מוכנים ומסודרים בכלי הגשה מעוצבים, כך שמה שנשאר למארחים לעשות זה להסיר את העטיפה ולהגיש לשולחן של מסיבת הגג, בריכה, מסיבת הרווקות או כל אירוע משמח שתחגגו.

מגשי קולקציית הקיץ כוללים: מגש מיני טאקוס– מיני טאקוס בשילוב גבינות בוטיק, סלטי הבית וסלמון מעושן, 20 יחידות 187 ₪ | מיני בליני– מיני פנקייק מלוחים מוגש עם גבינות פרמיירה, בולגרית, פרומעז וגבינת מנצ’גו, סומסום ועירית. 24 יחידות 163 ₪ | מגש חטיפי קאנאפ’ס שמוגש בחמישה טעמים: מיני אקלר גבינה בולגרית, בוש’ס גבינה בולגרית מעודנת, אקלר חצילים וארטישוק, חטיף סלמון מעושן וגבינת שמנת, בוש’ס סלט אנטיפסטי, 24 יחידות 158 ₪ ועוד.

אודות קאנאפס:

קאנאפס נוסדה לפני כ11 שנים, על ידי השף-קונדיטור ארז תורג׳מן, אשר למד וסיים בהצטיינות לימודי קונדיטוריה בקורדון בלו אוטווה קנדה, ואף התמחה שם והעביר קורסים בייצור שוקולד וגלידה. בישראל עבד תורג׳מן כשף של רולדין, לימד באסטלה ופיתח מוצרים מובחרים לכמה מהמותגים המובילים בעולם.

מאז היווסדה, יצרה קאנאפ׳ס עולם קולינרי שלם שמציע אלטרנטיבה לאירוח המסורתי עם אוכל אלגנטי, מגוון ויצירתי ומעניקה הזדמנות נדירה ליהנות ממגוון רחב של מגשי אירוח מלוחים ומתוקים מוכנים להגשה שנותנים מענה החל מישיבות במשרדים דרך אירועים עסקיים ועד מתן מענה לאירוח אינטימי בבית והפקת אירועי קונספט יוקרתיים.   

קאנאפ׳ס באה לענות על הצורך של חברות ואנשים פרטיים למצוא פתרונות קולינריים לאירוח ברמה גבוהה ומשתלמת.

 להזמנות: קאנאפ׳ס – www.canapes.co.il

טלפון:  03-7788663

תגובות