הדרך הבטוחה והמהירה לארוחת ערב קלילה ובריאה לילדים בחופשה

החופש הגדול בפתח וכמיליון וחצי ילדים יצאו לחופשת הקיץ הארוכה. בעוד הילדים נהנים מחופשת הקיץ, ההורים עובדים קשה ועליהם למצוא זמן לבילוי עם הילדים ודרכים יצירתיות כדי להעסיק אותם. בשעות הערב הילדים ממתינים לארוחה טעימה ומשביעה, אך ההורים שנמצאים אחרי יום עבודה מורט עצבים מחפשים דרך בטוחה ומהירה לארוחה קלילה ובריאה, בלי יותר מדי הכנות וכאבי ראש.

מה נאכל היום לארוחת ערב?

כל ההורים מכירים את השאלה השכיחה והנפוצה בקרב ילדים- “מה נאכל היום לארוחת ערב?”. לילדים כבר נמאס מארוחת ערב רגילה הכוללת חביתה, סלט ירקות, קוטג’ ולחם טרי או טוסטים. עם זאת, ההורים אינם מעוניינים לעמול ולטרוח זמן רב במטבח לכן אין כמו מתכונים מהירים ופשוטים לארוחת ערב זריזה שגם המבוגרים אוהבים.

הורים אחרי יום עבודה מתיש ומעייף מעוניינים לנוח, אך כאשר הם חוזרים הביתה השעון מתקתק במהירות ועליהם להכין ארוחת ערב לפני שהילדים מתחילים להתלונן. במקבל עליהם לארגן את הבית, להרים בגדים מהרצפה, לאסוף משחקים המפוזרים בכל הדירה, להפעיל מכונת כביסה ומדיח, ולהכין את הילדים למקלחות. לכן, למי יש כוח להכין ארוחת ערב מושקעת עם מנות גורמה נפלאות ועשירות בטעמים, רוב ההורים מסתפקים בסלט וחביתה כדי לסגור את הפינה של ארוחת הערב ברבע שעה.

מתכונים מומלצים לארוחת ערב המתאימה לכל המשפחה

בעידן המודרני בו אנו חיים ניתן למצוא שלל מתכונים נפלאים לארוחות ערב טעימות, בדגש על מתכונים שלוקח להכין דקות ספורות בלבד. יש מבחר מתכונים שמכינים במהירות וללא הרבה מאמץ, המתכונים מתאימים לילדים ולמבוגרים.

כך לדוגמה, ניתן להכין פיצות קלות ומהירות כמו פיצה מלאווח או טורטייה. תוך פחות מרבע שעה ניתן להגיש את הפיצה הביתית והילדים טורפים אותה במהירות ובשקיקה. אפשר לשלב את הילדים בהכנת הפיצה הפשוטה, כדאי להכין רוטב סמיך מרסק עגבניות, בצל ותבלינים, בעוד הילדים מפזרים בנדיבות תוספות כמו תירס, טונה, עגבניות, גמבה, פטריות וזיתים, כל אחד לפי טעמו האישי.

בנוסף, אפשר להכין נודלס מוקפץ עם או ללא רצועות עוף. יש להרתיח מים ולהכניס חבילת נודלס למשך מספר דקות, במקביל מזהיבים בצל ומוסיפים ירקות שכל הילדים אוהבים, אפשר גם להוסיף פרוסות של חזה עוף, מערבבים, מוסיפים את הנודלס, מקפיצים מספר דקות ותוך כרבע שעה יש ארוחה לתפארת.

מאחר וילדים ומבוגרים כאחד אוהבים טונה, כדאי לדעת כי טונה לא חייבים לאכול רק מקופסאות שימורים, יש מתכון מהיר להכנה של קציצות טונה, הקציצות נגמרות במהירות שיא לכן כדאי לשמור כמה יחידות בצד להורים. חשוב לזכור כי טונה מהווה מקור טוב לחלבון, אומגה 3 וברזל, לכן מעבר לטעם הנפלא והממכר, קציצות טונה הן גם בריאות וחשובות מבחינה תזונתית, וכמובן זהו מתכון קל ומהיר להכנה, ורעיון מושלם לארוחת ערב משביעה ומזינה.

תגובות