איך להתאים את סוג החול לצרכים של החתול שלך?

החלטתם לאמץ לכם חתול חמוד? בחרתם נכון. אין כמו החוויה המיוחדת של גידול חתול כחיית מחמד בבית. אך עליכם לזכור כי החתול זקוק לכמה וכמה מוצרים חשובים על מנת שגם הוא ייהנה במחיצתכם.

אחד הפריטים החשובים ביותר זהו ארגז חול. ארגז החול ישמש את החתול לצורך עשיית צרכים.

איך בוחרים חול לחתול?

אתם רוצים בשביל החתול שלכם את הכי טוב שיש. אז איך תבחרו בחול המתאים עבורו? כאן חשוב לדעת כי קיים מגוון של סוגי חול שונים, חול מתגבש לחתולים, חול קריסטל, ועוד סוגים שנרחיב עליהם בהמשך. כאשר לכל חתול ישנן העדפות אישיות לגבי סוג החול הרצוי. יש חתולים שמעדיפים את החול הרגיל, או המתגבש ויש את אלו המעדיפים את החול הקריסטלי. אנחנו מעדיפים בדרך כלל את החול המבושם אך החתולים לא תמיד יתחברו לחול הזה. כמו כן, כאשר אתם מכניסים חתול חדש לבית, חשוב מאוד לברר עם בעליו הקודמים (אם היו לו כאלה) של החתול באיזה סוג של חול הם נהגו להשתמש ולרכוש עבור החתול את אותו החול אשר אליו הוא רגיל.

חשוב לתת לחתול את החול המתאים והאהוב עליו ורק כך נוכל למנוע הפתעות לא נעימות ברחבי הבית.

נלמד מעט על סוגי החול הקיימים, על היתרונות שלהם ועל המאפיינים הייחודיים של סוגי החול השונים.

חול מתגבש לחתולים בניחוח לבנדר

רבים מבקשים לרכוש עבור החתול דווקא את החול מן הסוג הזה היות ומדובר בחול שהוא בעל כושר ספיגה גבוה במיוחד. הוא סופח היטב את כל הנוזלים וגם את הריחות הלא נעימים. החול מתגבש במהירות רבה לגוש מוצק אותו קל מאוד לפנות בעזרת הכף המיוחדת לשם כך. כושר ההתגבשות המהיר של החול מונע את ההתפשטות של ריחות לא נעימים בחדר וניחוח הלבנדר מבשם את החלל בניחוח נעים.

חול לחתולים ללא ריח

ישנה אפשרות לרכוש חול מתגבש שגם הוא בעל כושר ספיגה גבוה מאוד והוא מצליח לספוח את כל הנוזלים ואת הריחות הלא נעימים תוך שהוא מתגבש במהירות לגוש מוצק אותו ניתן יהיה לפנות בקלות. החול הינו ללא ריח אך הוא שומר מפני התפשטות של ריחות לא נעימים.

חול חתולים – קריסטל

חול קריסטל הינו חול שהוא ללא כל ריח והוא בעל כושר ספיגה גבוה מאוד. הוא סופג את הנוזלים ואת הריחות והוא מתייבש מהר מאוד. הארגז יכול להישאר יבש למשך חודש ואפילו יותר. רבים בוחרים באפשרות הזו שחוסכת להם טרחה רבה סביב פינוי החול בכל פעם שהחתול עושה את צרכיו.

המחירים של סוגי החול משתנים בעיקר ביחס לכמויות כאשר כמות קטנה תהיה זולה יותר אך כדאי לשקול רכישה של כמות גדולה שבסיכומו של דבר יצא זול יותר.

לסיכום, אנחנו לא נוכל להחליט בשביל החתול מה הכי טוב עבורו. עלינו לזרום עם ההעדפות שלו ולהעניק לו את הטוב ביותר.

 

תגובות