החגים מעבר לפינה, כך תפתיעו את האהובים

מה יותר מרגש ומפתיע מזר פרחים רענן וריחני שצונח אצלנו בבית ללא כל הודעה מוקדמת? השליח הנוקש בדלת מניח בידינו את זר הפרחים ומותיר אותנו מופתעים ואף נרגשים. מי הוא זה שראה לנכון להפתיע אותנו כך? זר הפרחים ממלא את הבית בניחוח רענן וטרי, תחושת חידוש ורעננות מלבבת והרבה צבע וחן.

כאשר אנחנו רוצים להפתיע את יקירנו לרגל החג כדאי לנו מאוד לבחור בפרחים. כי אם התלבטנו איזו מתנה לקנות ומה יתקבל בשמחה – הרי שהפרחים כבר נותנים לנו את התשובה הטובה ביותר. אין כמו משלוח זר פרחים המצליחים לשמח ולרגש את כל מי שמקבל אותם. הפרחים בכוחם להרחיב את הלב ולשמח את הנשמה והם אף פעם לא יהיו מיותרים לאף אחד.

אז איך נבחר פרחים מתאימים?

הבנו כי הפרחים עשויים להיות המתנה הכי מפתיעה והכי נעימה. אבל איך נבחר את הפרחים המתאימים? כאן כדאי לנו לפנות אל חנות הפרחים המציעה מגוון גדול של פרחים, מסוגים שונים בהרכבים שונים, וכמובן בטווח מחירים רחב בכדי שנוכל לבחור את הזר הנכון והמתאים לנו מתוך כל המבחר, שיתאים גם למקבלים וכמובן גם לכיס הפרטי שלנו.

כאשר אנחנו באים להתרשם מהפרחים השונים באתר האינטרנט של החברה, יש לנו את האפשרות לראות בו זמנית זרי פרחים מסוגים שונים ובמגוון צבעים. אם באתר טרחו גם לרשום את המחירים של כל סוג הרי שהדבר יקל עלינו עוד יותר את הבחירה ואת ההחלטה באיזה סוג פרח לבחור. כך אנחנו יכולים להתמקד בסגנון המתאים לנו מתוך כל מה שקיים באתר.

מה האפשרויות העומדות בפנינו בעת הבחירה בפרחים?

יש את הזרים שהם כוללים פרחים רק מסוג אחד בצבע אחד בלבד. אלו יכולים להיות זרי ורדים מדהימים בגוון בורדו או זר שושן צחור המכיל את פרחי השושן הלבנים והאלגנטיים. אפשר לבחור גם זר על טהרת הכתום בלבד או של כל צבע אחר שרק יעלה בדעתנו…

יש שיבחרו דווקא בזרים צבעוניים וססגוניים בשילוב של צבעים מתאימים כמו זר המשלב פרחים ורודים עם סגולים או פרחים אדומים עם צהובים או לחילופין זר שיהיה בצבעי הפסטל הרכים, והאפשרויות מבחינת הצבעים עוד רבות.

יש סגנונות שונים של פרחים, יש את הסגנון האלגנטי של הפרחים ויש את הסגנון הכפרי. כאשר כל אחד מהם מביא איתו משב אחר ויוצר אווירה ייחודית ומקורית משלו בחלל בו מניחים את אותם הפרחים.

משלוח זר פרחים – המתנה המושלמת לכל אחד

אז אם גם אתם חיפשתם מתנה מקורית ומפתיעה לרגש בהם את אהוביכם – לכו על זר פרחים מושקע, הוסיפו בקבוק יין או שוקולד (אפשר גם וגם…) והמתנה שלכם תהיה מושלמת.

אז מה נותר לנו? להוסיף כרטיס איחול לחג שמח במיוחד…

תגובות