5 כללי ברזל להפקת אירוע עסקי מנצח

הפקה של אירועים עסקיים הפכו למפגן עוצמה של כל חברה ולהזדמנות להרשים את הלקוחות והשותפים העסקיים שלכם כבר מהשנייה הראשונה. החל מהשקה יוקרתית ועד לפרזנטציה בלתי נשכחת – הנה כמה כללים שיעזרו לכם להפיק אירוע עסקי מושלם.

  1.  לבחור אולם מאובזר לאירועים עסקיים

אולם מאובזר לאירועים עסקיים מאפשר לכם להיערך באופן פשוט לפרזנטציות מורכבות וליהנות מפתרונות סאונד ותאורה שיקסימו את כל המשקיעים הפוטנציאלים. בעולם של היום, חשוב לעטוף את המסר השיווקי שלכם בכל האספקטים הטכנולוגים המתקדמים בעולם, ולהעניק ערך מוסף בכל השקה. כדאי לבדוק את כל האספקטים הטכנולוגיים הרבה לפני האירוע ולוודא שקיים איש IT שיעזור לכם בכל בעיה

  1. ליצור אווירה נינוחה ואפשרות אמיתית לנטוורקינג

בכדי ליצור את האווירה הנינוחה שמאפיינת את האירועים העסקיים הטובים ביותר, חשוב להקפיד ולבחור את האולם שמתאים לצרכים שלכם. מומלץ לוותר על אולמות אשר אינם מצוידים בלובי מפנק ( שמאפשר נטווריקינג איכותי) ולהעדיף אולמות שניתנים להתאמה על פי מספר המוזמנים. אולמות מודולריים הופכים בשנים האחרונות לתו תקן של ממש בקהילה העסקית ולאפשרות אמיתית ליצור אווירה אינטימית גם באירועים פורמליים.

  1. להתאים את הקייטרינג לשעה ולסוג המוזמנים

חשוב להתאים את הקייטרינג לשעה שבה צפוי להיערך האירוע ולהיערך להעדפות הקולינריות של המוזמנים שלכם. ברוב האירועים העסקיים, מקובל ללכת על תפריט קל אשר מתאים לשעות הבוקר והערב כאחד, ולשים דגש מיוחד על מגוון אופציות השתייה. מומלץ גם להעדיף קייטרינג אשר מחזיק בתעודת כשרות ולבחור בתפריט אשר משלב אופציות טבעוניות וצמחוניות.

  1. להקציב זמן מוגדר לכל דובר ( ולהעדיף סרטונים על פני נאומים)

כשזה מגיע לנאומים, פחות זה יותר. מעבר לבחירה נכונה של הדוברים בכל אירוע עסקי, חשוב לעמוד בלוח הזמנים המדוקדק שלכם בכדי לא לגרום לקהל להשתעמם ולאבד עניין. חשוב להקציב זמן לכל דובר ולהבין שבעידן של היום – סרטון קצר ומושקע ( אשר הוכן מבעוד מועד) הוא פתרון הרבה יותר אפקטיבי מכל נאום ממושך.

  1. לחקות את הטובים ביותר

אתם לא חייבים להיות יצירתיים במיוחד או מוכשרים להפליא כדי ליצור אירוע עסקי מושלם. למעשה, ממש כמו בזירה העסקית, שווה ללכת בדרך של הגדולים ביותר. נסו לשאוב השראה מאירועים עסקיים שבהם הייתם ומהשקות היוקרה של מוצרי הדיגיטל מעבר לים, ונסו ליישם את הדברים הטובים גם באירוע העסקי שלכם. אין שום סיבה שפורמט מנצח לא יעבוד גם כאן.

 

תגובות