איש השנה בכפר סבא: אמיר יעקב, מייסד אתר ביקורת בונה

פורטל השרון פוסט בפרויקט אנשי השנה לחג בחר : הפעיל החברתי – איש השנה – לשנת 2017, הוא אמיר יעקב, מייסד אתר ביקורת בונה

בתמונה: אמיר יעקב איש השנה בכפר סבא

אמיר יעקב. איש השנה בכפר סבא


מאת: אירית מרק

אמיר יעקב, תושב העיר, החל פעילותו לפני מספר שנים בכפר סבא, בתקופת המאהל החברתי המקומי שכלל מחאה ארצית גורפת של אזרחים רבים נגד יוקר הדיור, המחיה וכדומה.

אמיר יעקב גרוש ויש לו 4 ילדים העושים חיל בתחום עבודתם, הבן בתחום בכיר בצבא.

אין כמעט תושב בכפר סבא שאינו מכיר את אתר ביקורת בונה. אין כמעט נושא בעיר שלא סוקר על ידי אמיר יעקב. אם זה מדרכות סדוקות, אם זה מחדלים, בעיות שכונתיות, פניות תושבים, מחאות הורים, תאונות, שריפות ופלילים ברחבי העיר. גם מעשים טובים של הקהילה הוא מעלה ומפרגן ברוחב לב, לעמותות, לאנשים פרטיים העושים חסד ועוד.

הוא מגיע ברוב המקרים ראשון לזירת הארוע, לעיתים במקביל לכוחות המשטרה ומדווח מיידית און ליין 24/7 באתר ביקורת בונה. מי שאמר שכיום כבר לא מחכים למקומוני סוף השבוע לקרוא חדשות, צדק. החדשות מדווחות על ידו מיד, או בסמוך לארוע, הרבה לפני כולם.

האתר שלו מגיע לעשרות אלפי צפיה בחודש, כולל שיתופים ותגובות רבות. בשנה האחרונה האתר קיבל מודעות רבה גם בזכות עובדי עירייה רבים המוצאים בו אוזן קשבת למצוקותיהם ופונים אליו בצר להם, במגוון בעיות העולות. עיתונאים מקומיים ניזונים מהאתר שהוא מפעיל לכתבות שאותם הם מפרסמים מאוחר יותר בעיתון, לעיתים אף ללא מתן קרדיט לאמיר יעקב שחשף את אותו נושא.

לזכותו ייזקפו מאות חשיפות ברחבי העיר. בכל תחום. ואין ספק כי ניתן לומר בפה מלא כי אתר ביקורת בונה מדווח לפני כולם, בתיעוד, צילום והסרטה.

הציבור מביע אהדה ותמיכה רבה לפועלו בהתנדבות מלאה. כעורכת פורטל השרון פוסט, לא פעם מתקשרים אלי אזרחים ומבקשים בדחיפות את מספר הטלפון שלו ומזעיקים אותו וזה בזכות ההתמדה, בזכות ההגעה המיידית למקום הארוע ובזכות הטיפול המסור, המתמשך והעיקש שלו בכל נושא עד למקסימום פתרון.

וגם מחאת הנכים ברמה הארצית זוכה אצלו לסיקור נרחב ומסור. באתר שלו ניתן לראות כל מחאה או הפגנה שנעשתה ע”י הנכים ברחבי הארץ. גם הם למדו לסמוך עליו ועל הגעתו המיידית לסיקור כל מחאה.

יישר כח לפעילות איתנה, ללא משוא פנים, בתעוזה ואומץ. 24/7 כמשמעותו !

אתר ביקורת בונה בפייסבוק לחצו כאן

אתר ביקורת בונה ביוטיוב לחצו כאן

תגובות