הטור של גיא יואל דרשר :”איזה אחר הצהריים סידרו לי השדים הירוקים שלי”

וואוו וואוו וואוו וואוו
6 שעות אחרי המשחק של היום והגוף עוד רועד,יושב בארוחת ערב בפינה עם חיוך מאוזן לאוזן ואף אחד לא מבין? הם מדברים ואני שומע תופים ודרבוקות ,”גיא תעביר את החלה” ואני שומע : “זיקרי,זיקרי,זיקרי”.

איזה אחר הצהריים סידרו לי השדים הירוקים שלי,כמה אושר הסבה לי האימפריה הירוקה שלי הפועל כפר סבא לה אני נשוי נישואים קתולים מגיל 3 ועד הפגישה עם היוצר.


אני חוזר בזמן 3 חודשים אחורה, היתה הרגשה שהסיפור נגמר והקבוצה מתפרקת והפעם סופית. שיש צרות עם הקבוצה אני מביט בעיניים של אחי הירוק (אגדת הכדורגל)מוטי יברבאום לראות כמה אנחנו באמת בבוץ והעיניים שלו לא חייכו אבל היה שם ניצוץ קטן ואיזה :”יהיה בסדר,אנחנו הפועל כפר סבא,אנחנו באים מאהבה” שהרגיע אותי,הבנתי שהבולדוזר התחיל לעבוד.הפנמתי שנהיה חלשים ונאלץ להילחם על חיינו בשיפולי הליגה השניה אבל…לפחות נשארנו בחיים. ואז הגיע הקפטן האגדי יצחק שום וקנה את האימפריה הפצועה ופתאום עלה ריח של תפוזים באוויר(רק ותיקי המגרש בטשרניחובסקי מבינים על איזה ריח אני מדבר),פתאום טקס לשחקני העבר וחלוקת מנויי כבוד ופתאום שומי ושליימה על המרפסת ולידם בצניעות יושב לו הבולדוזר. 


והעונה מתחילה ואנחנו מתפללים שהילדים שהוחתמו במן מלאכת מרכבה מוזרה יצליחו לשרוד בליגה והם מנצחים בענק ושוב מנצחים ושוב מביסים ואנחנו ביציע מביטים אחד בשני ומבינים שמשהו קורה ושוב הריח הזה של התפוזים באוויר.


ביציאה מהאיצטדיון בעפולה בשבוע שעבר בדרך לרכב אנחנו אומרים אחד לשני :”היית מאמין לפני 3 חודשים שבשבוע הבא אנחנו במשחק העונה מקום ראשון מול מקום שני?”.


היום אני יכול להגיד שיגיעו גם הפסדים כנראה וזמנים קלים פחות אבל האימפריה הירוקה חיה,נושמת ובועטת,בועטת אל בין החיבורים.


איזה משחק היה היום!!!!! איזה קונצרט,בית ספר לכדורגל למי שהתיימרה לחשוף שיניים אל מול האריה הירוק שמחדש ימיו כקדם. בסיום המשחק היה צריך לגבות משחקני ואוהדי אח”י נצרת תשלום בעבור שיעור בכדורגל שהם קיבלו.


ובצד יושבים במרפסת שליימה והקפטן הניצחי שום והבולדוזר ביציע מחייך ואני מזהה את האקטזה ,היא אוחזת גם בי.
אנחנו שונים משאר הקבוצות,אנחנו עיר אבל בלב עדיין כפר. אנחנו לא אוהדי הקבוצה אלא אוהבי הקבוצה ואת זה לא הצליח להפנים אף בעל בית של הקבוצה,הוא אולי קנה אותה אבל היא שלנו!

שומי שונה,הוא לא רק משלנו,הוא הפועל כפר סבא ,הוא הכפר,הקפטן שבתור ילד אחזתי בכרכרה שהובילההאותו במגרש הישן,חלק מאיתנו ויודע כמה אהבה יש בנו לאהובה הירוקה שלנו כי בעורקיו אותה האהבה ומי שבא מאהבה אי אפשר לנצח אותו.טוב שבאת,חיבוק ענק מכולנו?


תודה לך אימפריה ירוקה שלי על הופעה ענקית!!!!תודה על רעידות בגוף ואופוריה שלא הרגשתי כבר הרבה זמן!!!! ושרק נמשיך ככה ובכל מקרה אוהב אותך מעומקי הלב הירוק שלי?????
ריח של תפוזים באוויר……..

מאת: גיא יואל דרשר

 

תגובות