פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא כלי חשוב מאוד לחשיפה ברשת. תחשבו לעצמכם. יש לכם אתר, ואתם גם עושים לו קידום אבל עכשיו, ממש עכשיו אתם משיקים איזה מוצר חדש. הדרך הכי טובה להכריז על המבצע הזה, היא בקמפיין פרסום בגוגל.

קמפיין פרסום כולל מודעות או באנרים, המתפרסמים בתוכנית קבועה מראש באתרים מסוימים, בהם לכאורה נמצאים קהלי היעד של המוצר או השירות שאתם מציעים.

את הפרסום אפשר לעשות בגוגל אדווארדס, כאשר מוטב לתת לחברת פרסום דיגיטלי לתכנן את מסע הפרסום, לתת לקופירייטר שלה לכתוב את המודעות וגם ולהחליט על הקונספט של הקמפיין. זוהי דרך מצוינת להיחשף בפני גולשים ולא רק לגבי ההשקה החדשה, אלא בפני גולשים רבים אחרים שיגלו כי יש חברה שמציעה להם בדיוק את מה שהם מחפשים.

פרסום בגוגל- משרד פרסום דיגיטלי

יש באינטרנט מצב נסבל אבל גם בלתי נסבל בו, כל אחד יכול לעשות בעצם הכול לבד, אבל זה בטוח לא יהיה טוב כמו שאיש מקצוע עושה את זה.

מהסיבה הזו אנו מציעים להם לעשות קמפיין פרסום בגוגל יחד עם איש פרסום של חברה דיגיטלית, שיידע לתכנן כיאות את מסע הפרסום עם שאיפה להביא כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים חדשים.

כמו בכל קמפיין פרסום, גם פרסום בגוגל אינו יכול להבטיח לכם מאום לבד מהעובדה, שהוא יהיה נוכח במקומות הנכונים, וינסה לקלוע לדרישות ולציפיות של קהלי היעד.

אף פעם אי אפשר לדעת מה יניב קמפיין פרסום בגוגל, אבל מה שבטוח אם לא תנסו לעשות פרסום בגוגל, כיצד תוכלו להעריך מהם הצעדים שאתם צריכים לעשות בהמשך כדי לקדם את המבצע, השקעה או מוצר חדש באתר שלכם.

פרסום טוב בגוגל צריך להניב, התייחסות ותגובות מצד הגולשים, ובהמשך גם דרישה מצדם לקבל מידע נוסף על המוצר, להתעניין איך אפשר לרכוש אותו, היכן ועוד.

פרסום בגוגל- רימרקטינג

המושג רימרקטינג קיים רק ברשת. מדובר על “עקוב אחרי” דיגיטלי, שיודע לנתח את ההתנהגות של הגולשים, הביקור שלהם באתרים וההתעניינות שלהם במוצרים השונים ולא מפסיק להציע להם את זה במשך כל הזמן שהם גולשים ברשת. התיק, המגפיים והשמלה יעקבו אחריהם עד שהם יעשו עסקה, יזמינו וישלמו או עד שהם ירכשו משהו אחר לגמרי, ואז המוצרים שיתחילו לרדוף אחריהם בגלל הרימרקטינג יהיו מהפעולת קנייה האחרונה שהם עשו, ההתעניינות שלהם ברכישות מסוימות שיבואו לידי ביטוי בתמונה של עט כדורית שתרדוף אחריהם במשך כמה ימים ברשת, ולא תרפה מהם עד שהם יזמינו תריסר ממנה.

רימרקטינג במובן מסוים הוא אותו מוכר בחנות במציאות, שמציע לכם שוב ושוב לחשוב ולהחליט (ומומלץ חיובית) אם לרכוש מוצר מסוים. בחיים האמיתיים או שאתם קונים את המוצר הזה או שאתם מוותרים. ברשת אין מצב להתחמק בלי לתת דין וחשבון למישהו על הנדנוד הזה שכל תכליתו היא, לגרום לכם להיכנס לרשת ולהזמין בדיוק כמו זה, כמו מה שבו הבעתם התעניינות לגביו והוא רודף אחריכם כבר שבוע בכל מקום בו אתם גולשים.

 

תגובות