מחוות רומנטיות לפני החורף

לא תמיד קל לבטא אהבה במילים ולעיתים גם הביטוי “אני אוהב אותך” נשמע נדוש ושחוק. אבל במערכת יחסים חשוב להשקיע ולהראות לפרטנר כמה הוא יקר ללבכם. דברים טובים אי אפשר לקחת מובן מאליו. למרבה השמחה, קיימות מגוון דרכים אלטרנטיביות להעביר את המסר מלבד טקסט. כל שצריך, זה להיות יצירתיים ולחפש את המחווה הרומנטית שתרגש את החצי השני שלכם. לכבוד החורף שהגיע, הכנו 5 רעיונות למחוות קסומות לאוהבים. רומנטיקה בת השגה.

דברי אלי בפרחים

פרחים מסמלים אהבה והם מעוררים תשוקה ושזורים בתרבות כמקרבים בין בני זוג. פרחים הם הדרך להגיע ללבה של אישה וזה אף הוכח באופן מדעי. ממחקר שנערך על ידי צוות של פסיכולוגים באוניברסיטת south Brittany בצרפת, עולה שנשים צעירות יעדיפו למסור את מספר הטלפון שלהן לגברים אותן פגשו ליד חנות פרחים. בניסוי שנערך כ- 144 נשים הסכימו למסור את מספר הטלפון שלהן אם הן התבקשו לעשות זאת ליד חנות פרחים לעומת 90 שמסרו ליד מאפייה ומחוץ לחנות נעליים. על פי החוקרים, פרחים מעבירים רגשות של שמחה ומפני שהם מקושרים לרומנטיקה, אנשים מתחילים להתנהג באופן רומנטי כאשר הם רואים פרחים או מישהו בהקשר של פרחים. מעבר לכך, היום קל מאוד להזמין פרחים מחנות פרחים ברעננה, כשהמגוון מסחרר – שפע של פרחים במגוון צבעים בזרים ססגוניים שעושים חשק לחגוג את האהבה. הזמינו ובדקו אם אכן הקסם הפרחוני עובד גם על הפרטנר שלכם.

טיול רומנטי

מזג האוויר הסגרירי רק עושה חשק לזוגות אוהבים לצאת לטיולים אינטימיים תחת כיפת שמיים זרועים בכוכבים. ניתן למצוא מקום שקט להליכה יד ביד בין אם לאורך שפת הים שנראית שלווה במיוחד בעונה הקרה או לאורך נחל מפכפך בעקבות מי הגשמים. זה יכול להיות טיול רגלי או נסיעה באוטו עם מוזיקה רומנטית ברקע וכמובן, מומלץ לעצור במקום מיוחד בין אם נקודת תצפית מסנוורת או אטרקציה כלשהי. ניתן להפוך את זה למסורת ולבילוי קבוע של רק שניכם, מנותקים מהעולם.

הדרך לאהבה עוברת בקיבה

שיגעון תכניות האוכל גרם ליותר אנשים לבשל ולרקוח מטעמים במטבח הביתי שלהם. לא חייבים להזמין שולחן במסעדת גורמה או במסעדת שף. ניתן להפוך את פינת האוכל הביתית למיוחדת ורומנטית עם נרות, מוסיקה נעימה, ניחוחות מהתבשילים בסירים וכמובן לבשל ולהגיש לפרטנר את המאכל האהוב עליו ביותר או סעודה חמימה לחורף כמו תבשיל קדרה, מרק עשיר ולקינוח – פונדו שוקולד. לא לשכוח למזוג יין ולהתענג עד שיכרון חושים.

להתפנק בספא

בילוי רומנטי נהדר לחורף שהוא חוויה יותר מאשר מתנה הוא זמן איכות בספא. זה יכול להיות בספא של בית מלון או במרכז בריאות כלשהו המציע סאונה רטובה או יבשה, אמבט ג’קוזי, בריכה מחוממת וליין שלם של טיפולים קלאסיים או אלטרנטיביים לפי בחירה, שיותירו אתכם רגועים ורעננים במיוחד. עברו לחלוקים ולנעלי בית ואל תשכחו לסיים בתה צמחים ולהתמסר להנאה.

צימר בהפתעה

חופשה לא צפויה היא מחווה רומנטית שתמיד באה טוב. הזדמנות להתנתק מקצב החיים המהיר, מהשגרה השוחקת, לברוח עם מישהו שאוהבים למקום יפה בארץ או מעבר לים, לבית מלון, וילה או צימר כפרי ואפילו לאוהל באתר קמפינג. אתם בוחרים. תוכלו לגלות מקומות חדשים, לייצר ביחד זיכרונות נעימים ולצפות שוב ושוב בתמונות שצולמו במהלך החופשה הרומנטית.

לקחת אחריות

מחווה רומנטית יכולה להיות גם לפנק את הפרטנר במשהו קטן כל יום, למשל, להוריד במקומו את הזבל, להגיש לו ארוחת בוקר למיטה, לנקות את הבית, למלא אמבטיה חמה, להזמין את אחד ההורים כהפתעה ועוד.
לסיכום, כל מחווה שעומדת מאחוריה מחשבה של אכפתיות תתקבל בברכה. שיהיה באהבה.

 

תגובות