חופשת סקי – מרכיבים לבד או “הכל כלול”?

ישראלים רבים בוחרים לטוס לחופשת סקי מדי שנה. בין אם לא הייתם מעולם בחופשת סקי ואתם מתכננים להתנסות בכך בפעם הראשונה, ובין אם אתם גולשים מנוסים אשר טסים מדי שנה לחופשה כזו, בכל מקרה נשאלת השאלה – האם להרכיב את חופשת הסקי בעצמנו, או לטוס לאחד מאותם קלאבים במסגרת חופשת “הכל כלול” (דוגמת “קלאב מד”)? עבור מי שאינו בקיא בעולם זה – מהם ההבדלים בין שתי האופציות, היכן עשוי להיות זול יותר ומהם הדברים להם נצטרך לדאוג בעצמנו בכל מקרה?

חופשות סקי “הכל כלול”

מה למעשה כוללת האפשרות של חופשה מוכנה מראש, חבילת סקי שאנחנו קונים מסוכני התיירות או מהמועדונים עצמם? ובכן, בעסקאות “הכל כלול” של הקלאבים השונים, כמו גם בחלק מהעסקאות של חברות ישראליות כמו “סקי דיל”, אתם למעשה מקבלים פחות או יותר את כל מה שאתם צריכים – כרטיסי טיסה, העברות משדה התעופה לאתר הסקי וחזרה לשדה בתום החופשה, סקי פס (כרטיס המאפשר שימוש שבועי במעליות הסקי באתר), ציוד גלישה שכור, בית מלון או דירת אירוח ולרוב גם שתיים או שלוש ארוחות ביום. בקיצור – כל מה שצריך, מלבד אולי ביטוח סקי שחייבים לעשות עוד לפני היציאה לחו”ל, היתרון כאן ברור (אינכם צריכים לעשות כלום חוץ מלהזמין את החופשה – לכל השאר דואגים עבורכם. עם זאת, אפשרויות אלו הן פעמים רבות יקרות יותר מהאלטרנטיבה (הרכבת חופשה באופן עצמאי), שכן סוכנות התיירות או המועדון המארגנים עבורכם את החבילה מכניסים בתמחור החבילה עמלה מסוימת עבור השירות שהם מעניקים לכם, .

הרכבה עצמית של חופשת סקי

האלטרנטיבה היא להרכיב בעצמכם את החופשה. כיום, זה זמין ופשוט יותר מתמיד – מחפשים באינטרנט טיסות, דירת אירוח באתר, שירות הסעות מהשדה לאתר (קיים עבור כל אתר סקי ושדה התעופה הקרוב אליו) וכל שאר מה שנחוץ לכם לחופשה. ניתן כיום לרכוש אונליין סקי פס כמעט לכל אתר באירופה, כמו גם לשכור ציוד גלישה לתאריכי החופשה שלכם וכו’. מדובר באופציה עם מעט יותר “עבודה” מצדכם (חיפוש, ווידוא תאריכים וכו’), אך פעמים רבות ניתן לחסוך כך בעלות החופשה. במידה ואתם מוצאים דירת אירוח עם מטבח אתם יכולים גם לבשל בעצמכם את חלק מהארוחות במהלך השבוע, ולחסוך כך אפילו עוד יותר. אופציה אטרקטיבית למי שיש לו מעט זמן ואנרגיה לתכנן את החופשה בעצמו, ולנסות ולמצוא מחירים טובים יותר מאשר העסקאות של “הכל כלול”.

בכל מקרה חשוב לוודא שעושים ביטוח סקי

בין אם אתם מרכיבים את חופשת הסקי שלכם בעצמכם ובין אם רכשתם חבילה של הכל כלול, בכל מקרה חשוב לוודא כי יש לכם ביטוח סקי – ביטוח נסיעות לחו”ל עם תוספת לספורט חורף שמכסה אתכם גם למקרה של פציעת סקי במהלך החופשה. רכישת ביטוח סקי היא עניין פשוט, קל וזול – בתוך כמה דקות אתם יכולים לרכוש ביטוח סקי בשוק הביטוח ולהבטיח לעצמכם כיסוי להוצאות בלתי צפויות שיכולות להגיע לעשרות אלפי דולרים ותוכלו ליהנות מהחופשה החלומית שלכם ללא דאגות מיותרות.

שתהיה חופשה מהנה!

תגובות