עילאי הרסגור הנדין:”איפה חברי הקואליציה שמתגייסים להגן על החשוד בשחיתות בשתיקתם או בתמיכה ממשית בו?”

הרסגור הנדין הגיש יחד עם חברת סיעתו פליאה קטנר הצעה לסדר לפיה הוא מבקש מחבריו למועצה להצטרף אליו להדחת בן חמו מתפקידו. ברם, היועץ המשפטי אלון בן זקן הבהיר לו כי ההצעה אינה חוקית מאחר ויש צורך ברוב של חברי המועצה להגשת הצעה כזו.

ברביעי בערב מתארגנת הפגנה בכניסה לישיבת מועצת העיר. הרסגור הנדין “כמה תרגילים ינסו לעשות כדי למנוע ממני להעלות מחר את נושא פיטוריו של יהודה בן חמו? הקשקושים שטוענים מקורביו בגיבוי היועץ המשפטי של בן חמו לא מתייחסים לעצם העלאת הנושא בישיבה, אלא לפרוצדורה אחרת שתבוא בעקבות הישיבה, שבשבילה אכן צריך רוב של חברי המועצה. הניסיון למנוע את הדיון על הדחת האיש שמבזה את כפר סבא הוא מעשה אנטי דמוקרטי של עירייה שראשיה שכחו כבר מזמן שהם כאן כדי לשרת את התושבים ולא את הקבלנים”.

“אבל בואו נשים את הקלפים על השולחן. איפה חברי הקואליציה שמתגייסים להגן על החשוד בשחיתות בשתיקתם או בתמיכה ממשית בו? האם הם אינם נבחרי ציבור? יזמתי את הדיון בהדחת ראש העירייה כדי לגרום להם לנקוט עמדה, והשתקת הדיון מאפשרת להם לחמוק מכם, תושבי העיר שבחרו בהם. ברביעי בשעה 18:30 תתקיים הפגנה מול העירייה בזמן ישיבת המועצה בדרישה להדחת יהודה בן חמו. זאת ההזדמנות שלכם להיות שם, להסתכל לנבחרי הציבור בעיניים ולדרוש מהם להפסיק להגן על מי שכבר מזמן היה צריך ללכת הביתה”.

עילאי הרסגור הנדין, צילום: תומר דואק

תגובות