בזכות ההסתדרות: עיריית הוד השרון תשיב למעלה ממיליון שקל לעשרות משלבות גנים בעיר

הסכם שנחתם בין נציגי ההסתדרות במרחב לבין הנהלת העירייה קובע כי 67 משלבות שהועסקו בגני העיר בין השנים 2009 ל-2014 יקבלו למעלה ממיליון שקל עבור הפרשות שונות שלא שולמו להן

 הסכם שנחתם בסוף השבוע האחרון בין ההסתדרות לבין עיריית הוד השרון, קובע כי העיר תשיב לעשרות משלבות המועסקות בגנים בתחומיה, סכום של כ-1.04 מיליון שקל עבור הפרשות שונות שלא שולמו להן בעבר כמתחייב בחוקת העבודה.

ההסכם נחתם בין יו”ר ההסתדרות במרחב השרון יוחנן נתנזון, יו”ר ההסתדרות בסניף כפר-סבא הוד השרון שאול דור, מנכ”לית עיריית הוד השרון חנה גולן, יו”ר ועד עובדי העירייה אוריאל שקורי, מזכיר הסתדרות המעו”ף במרחב עו”ד אייל ויטוס, מנהלת משאבי אנוש עיריית הוד השרון רינת סער, גזבר העירייה בני זיגי ויועמ”ש העירייה עו”ד אבידע שדה.

על פי ההסכם, משנת 2009 ועד ספטמבר 2014 לא קיבלו המשלבות את מלוא הסכומים שהגיעו להן על פי חוקת העבודה של הרשויות המקומיות, לרבות הפרשות פנסיוניות, הפרשי שכר, דמי הבראה, קצובת ביגוד ועוד. כעת, בעקבות ההסכם, יקבלו 67 עובדות אשר הועסקו בתקופה המדוברת, סכום בגובה ממוצע של למעלה מ-20 אלף שקל לכל משלבת.

יצוין כי העבודה על ההסכם קודמה בעקבות תביעה שהגישה משלבת בשם ענת בנקין בליווי נציגי ההסתדרות רות לויעו”ד ליזי רכניצר ועו”ד בועז אורמן כנגד העירייה, לאחר שנתגלה כי לא קיבלה את כל הכספים המגיעים לה. ביה”ד לעבודה פסק כי הכספים אכן מגיעים לעובדת ויוחזרו לה, ובהתאם לכך – תחת הנחייתו של יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן – פעלו אנשי מרחב השרון על מנת לקדם הסכם שיעניק לכלל העובדות את הכספים המגיעים להן על השנים 2009-2014.

תמונה אשר צולמה במעמד החתימה על ההסכם מצורפת להודעה זו. צילום “באדיבות דוברות ההסתדרות”

 

תגובות