ד”ר פאלח סמארה חזר בו מהתפטרותו: אתמודד למועצה וגם על ראשות העיר כיו”ר ערבי ראשון של סניף מרצ”

לפני מספר חודשים חשף השרון פוסט את הבחרותו של ד”ר סמארה לראשות הסניף בעיר. זמן מה לאחר מכן, החליט ד”ר פאלח סמארה לפרוש לנוכח חילוקי דעות ובשבוע שעבר שוב חזר בו ועתה מכריז “לפני כמה חודשים נבחרתי באופן דמוקרטי ע״י מתפקדות ומתפקדי מרצ בכפר סבא לעמוד בראש סניף המפלגה בעיר.
“אני היו”ר הערבי הראשון של סניף מרצ בעיר יהודית, אות כבוד רציני לחברים בעיר בפרט ולמפלגה בכלל, בעיקר ביטוי חשוב לדו קיום ולאפשרות לקיים חיים משותפים, בימים שרוחות רעות רבות מנשבות מסביב.
בזמן הקצר שחלף מאז הבחירות לסניף, פנו אלי לא מעט חברים וביקשו שאמשיך את התנופה, ארוץ בראש רשימת מרצ למועצת העירו אף אציג את מועמדותי לראשות העיר, בכך אאפשר לכל השמאל החילוני הישראלי הדמוקרטי להשיג תקדים חשוב בעל משמעות ברמה הארצית.
“פוליטיקאי ואיש ציבור ערבי שדוגל בהשתלבות אזרחית מלאה, שמאמין שמדינת ישראל היא מדינת כל הישראלים, מתמודד על הבכורה בעיר יהודית כשווה בין שווים. ליאור כל הפניות אליי מתושבים, פעילים, מתפקדים ומנהיגים כולל מזכ”ל המפלגה חבר הכנסת החבר מוסי רז אני אמשיך בתפקידי כיו״ר סיעת מרץ כפר סבא ואפעל להגדלת כוחה וליישם את המהפך ההיסטורי הדמוקרטי בעיר”. 

 

דוקטור פלאח סמארה

 

 

תגובות