חברת המברשת רוחמה משיקה את המטאטא המתרחב הראשון בעולם

מומלץ ! חברת המברשת רוחמה, מקיבוץ רוחמה שבדרום הארץ, משיקה בישראל את המטאטא המהפכני BroomX: המטאטא המתרחב היחידי בעולם אשר מציע פתרון ייחודי ומקורי של רוחב ניקיון המשתנה לפי הצורך. מטאטא BroomX הוא פטנט בפיתוח ישראלי אשר נמכר בישראל ובעולם.

חברת המברשת רוחמה משיקה את המטאטא המתרחב הראשון בעולם

בכל בית ועסק ישראלי תמצאו לפחות מטאטא אחד. כול המטאטאים עושים את העבודה של ניקיון וגריפת הלכלוך והאבק. אבל, אף אחד מהמטאטאים לא פותר את בעיית הניקיון במקומות צרים או רחבים, ללא צורך בהחלפה של כמה כלי ניקוי. מטאטא ה-BroomX פותר בדיוק את זה! מטאטא ה-BroomX הוא המצאה ישראלית הרשומה כפטנט. המטאטא מציע פתרון ייחודי ומקורי של רוחב ניקיון המשתנה לפי הצורך. במצבו הצר הוא מתאים לטאטוא מתחת לשולחנות, בין רגלי כיסאות ורהיטים ובמקומות צרים – בדיוק כמו מטאטא רגיל. במצבו הרחב הוא נפתח במהירות על ידי מנגנון פשוט ויעיל של משיכת מוט האחיזה כלפי מעלה. המטאטא במצבו הרחב מצוין לניקיון וטאטוא בחללים גדולים ובמשטחים רחבים כמו חדרים, סלון, מסדרונות ואף בחצר, תוך שהוא חוסך זמן ומאמץ ושימוש בכלי ניקוי נוספים. המטאטא מתאים לכל בית ישראלי וגם למסעדות, בתי קפה ופאבים, בהם הצורך היום-יומי לטאטוא במרווחים משתנים גדול אף יותר. בפיתוח וייצור המוצר הוקפד על איכות גבוהה, צפיפות סיבים מקסימלית ליעילות ואיכות ניקיון גבוה, וגם על הנדסת אנוש.

 

המטאטא BroomX הומצא ופותח על ידי האחים יפתח ועומר חבלין. יפתח חבלין: “הפיתוח של המטאטא הגיע מצורך אישי שלי. חיפשתי אחר מטאטא שמצד אחד יהיה צר ומצד שני אפשר יהיה להרחיב אותו בקלות ובמהירות כדי לחסוך לי את זמן ולהקל על פעולת הטאטוא בחללים גדולים. לאחר הפיתוח רשמנו את המטאטא כפטנט ואנו שוקדים כעת על פיתוח מוצרים נוספים המתבססים על המנגנון הקיים (הרשום כפטנט)”.

עודד זמירי מנכ”ל חברת המברשת רוחמה: “החברה חגגה וציינה 71 שנות מצוינות והובלה של שוק המטאטאים והמברשות בישראל. מטאטא ה-BroomX מסמן עבורנו את הערכים של חדשנות ומצוינות שאנו כחברה מובילה מקיימים, זאת כדי לספק לקהל הצרכנים הוותיק שלנו מוצרים איכותיים בעלי ערך”.

המטאטא הוא מוצר בפיתוח, יצור והרכבה כחול לבן ומשווק בישראל ובעולם. חלקי המטאטא מורכבים ונארזים בשלושה סניפים של חברת “המשקם”, המעסיקה אנשים עם מוגבלויות לשיקום תעסוקתי. בעולם אפשר לרכוש אתBroomX בארצות הברית דרך ערוץ הקניות ואתרי און ליין של רשתות קמעונאות מובילות כמו Bed, Bath & Beyond . המוצר זוכה להצלחה רבה, מקבל ביקורות טובות בקרב קהל הקונים, ובקרוב ישווק גם באירופה. בישראל המוצר משווק על ידי המפעל הוותיק בישראל בתחום המטאטאים, המברשת רוחמה.

מחיר: 74.90 ₪.

אפשר להשיג: ברשתות המובילות לכלי בית ICE והום סנטר ובאתר און ליין pichefkes.co.il.www

 

 

תגובות