האישה היחידה המתמודדת על ראשות העיר בכפר סבא: מירית שקד- ברק שתכריז ביום שני על התמודדות לראשות עיריית כפר סבא

“הקמנו תנועה עממית של תושבים למען תושבים, אשר תריץ את מירית שקד -ברק לראשות העיר כפר סבא. מירית מנהיגה משלנו, אשר צמחה מן השטח והובילה בעיר את המאבקים בתוכנית המתאר, במפעלי התעשייה המזהמים ובשחיתות בעיר, ממייסדות ׳משמר המועצה׳ וממייסדות מטה המאבק הארצי לבינוי שפוי”, כך הופץ בהודעות ווטסאפ השבוע עד שיצאה ההודעה הרשמית. 

ההכרזה על הקמת התנועה ועל ההתמודדות של מירית לראשות העיר: בשני הקרוב, 5.3.18, בשעה 17:30 על רחבת העירייה ברחוב ויצמן פינת הרצל. “תגיעו עם הילדים, ההורים, הסבא והסבתא. נמכור מיץ תפוזים וחולצות שהן קודש תרומה למסע הבחירות”. 

מוזמנים להצטרף לקבוצת כפר סבא שלנו בפייסבוק

מירית שקד ברק

מירית שקד-ברק מסרה: ” התרגשתי לראות את ההירתמות המדהימה של מתנדבים אשר רוצים להוביל כאן שינוי אמיתי. הצורך עלה מן השטח- מתנדבים ערכו חוגי בית בהשתתפות עשרות משתתפים, קראו לי לרוץ והבטיחו ‘אני אחלק פליירים, אני אערוך חוגי בית, אני אעבוד על טכנולוגיות, אני על הרשתות החברתיות, אני אתלה שלטים על מרפסות’ ועוד. שקלתי בכובד ראש את הנושא ולאור הפניות הרבות, החלטתי להתגייס לשליחות יחד עם כולם, ויחד עם כולם להחזיר את הכוח לתושבים”.

התנועה הנקראת ‘תפוזים’, תפעל לקידום הנושאים אשר מירית שקד- ברק, איציק מנהיימר ושאר אלפי הפעילים הובילו בשנה האחרונה: תכנון ובינוי שפוי של העיר, שקיפות מלאה, שיתוף ציבור אמיתי, נקיון כפיים, הפיכת אזורי התעשייה בעיר לנקיים ולא מזהמים , שיקום תדמיתה של העיר- כעיר ירוקה ומקיימת, משיכת חברות היי טק ומשרדים לאזורי התעשייה , מתיחת פנים ומיתוג רחוב ויצמן. בנושא החינוך: מיצוב העיר כפר סבא במקום הראוי לה: מובילה בחינוך המתקדם בארץ ובעולם. חיזוק החינוך הממלכתי – ציבורי ובד בבד עידוד הקמת בתי ספר המובילים שיטות חינוך פלורליסטיות ומתקדמות.  

נילי חזן, תושבת שכונת קפלן, מיוזמות הקמת התנועה מסרה: “הקמנו את התנועה למען שקיפות ודאגה אמיתית לאינטרס הציבורי. אני בטוחה שכל מי שעיניו בראשו ושגורל העיר חשוב לו יצביע למירית שקד ברק לראשות העיר. במצב הידוע שבו התנהלה העיר, אין לנו אפשרות אחרת ומירית שקד-ברק היא האישה הנכונה במקום הנכון”.

מירית שקד-ברק, בת 43, נשואה +3, בעלת תואר ראשון B.A במדעי החברה מטעם אוניברסיטת בר- אילן, אשת תקשורת ואסטרטגיה, בעלת נסיון בעבודה במישור המוניציפלי והממשלתי, ממייסדות בית הספר המסורתי-קהילתי  “רמות” בהוד השרון וממייסדות מטה המאבק הארצי לבינוי שפוי אשר מונה 52 ישובים מכל הארץ.

 

תגובות