המתמודד למועצת העיר, עו”ד מנשה אליאס מקים “רשימה משותפת לכל הדתיים”

עו”ד מנשה אליאס מקים “רשימה משותפת לכל הדתיים”. לדבריו “הנני פונה לכל נציגי הציבור הדתי, מכל הסיעות וכל חלקי הציבור הדתי, בקריאה להתאחד ברשימה אחת משותפת. אין כל ספק כי הבחירות הקרבות יהיו גורליות לציבור הדתי בכפר סבא”.

עו”ד אליאס מסביר “אם מנתחים בהגיון את המצב הרי ריבוי המועמדים לראשות העיר, יגרום ללא צל של ספק לריבוי רשימות. מצב דברים זה יביא לכך שתושבים רבים ינצלו את הזכות להצביע. התוצאה תהיה כי המדד לבחירת נציג למועצת העיר יהיה ממש קשה להשגה. האתגרים העומדים בפני הציבור הדתי בקדנציה הבאה הנם גדולים ורבים. הציבור הדתי חייב להתכנס תחת רשימה אחת מאוחדת וגדולה על מנת שמספר הנציגים במועצת העיר יגדל ויהיה בו כדי לשמש כח שיש להתחשב בו בכל הרכבת קואליציה עתידית”.

 

עו”ד מנשה אליאס

 

אליאס טוען כי צריך להסיר “כל חישוב אישי ואינטרסים אישיים או מפלגתיים, לשכח מכל המחלוקות והפילוגים שהיו בעבר ולפעול על מנת להשיג הישגים בכל התחומים”.

“לא אפרט מה התחומים אבל ברור לכל כי נכונו מאבקים קשים .בנושא השבת. ראינו את רמיסת השבת בשבועות האחרונים. אין כל הצדקה כי עיר גדולה כל כל תמשיך לתפקד ללא רב ראשי, ללא השגחה טובה ומעולה בכשרות. אין כל הצדקה כי בתי ספר דתיים יקופחו בתנאים ובתקציבים. אני סמוך ובטוח כי כל הנציגים הדתיים ייענו לקריאה זו הכרזה על רשימה מאוחדת תגרום לתושבים דתיים רבים להירתם ולסייע ולא תגרום להם לפזול לרשימות שאינן דתיות. אין לי ספק כי איחוד כזה יהיה בבחינת בשורה משמחת לתושבים הדתיים הכמהים לאיחוד כוחות, לקראת חג הפסח הבא”.

 

תגובות