מועצת העיר אישרה פה אחד את מינוי איתן צנעני כמ”מ ראש העיר ללא שכר

מועצת העיר אישרה פה אחד את מינוי חבר המועצה, עו”ד איתן צנעני, לסגן ומ”מ ראש העיר, לפי סעיף 14 לחוק הרשויות המקומיות (בחירת ראש הרשות וסגניו וכהונתם).

עו”ד צנעני חבר במועצת העיר כפר סבא, החל משנת 2008 מטעם סיעת “תנופה”, ומכהן כסגן ראש העיר מ- 2009. צנעני ממונה על אגף שירות וקהילה, המוקד העירוני, הפארק העירוני וכן על החינוך הדתי והחרדי. כמו כן הוא משמש מ”מ יו”ר ועדת מכרזים, חבר בוועדת המשנה לתכנון ובנייה וסגן יו”ר ועדת החינוך וחבר ועדת בטחון.

על עשייתו הציבורית הענפה נבחר לאיש השנה בפוליטיקה לשנת 2017, אותו העניק העיתון “קול הכפר”. עו”ד איתן צנעני נשוי לרעות ואב ל- 4 ילדים.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “אני מברך את מינויו של איתן צנעני, שעוסק בעשייה הציבורית כעשור ותורם רבות למען העיר ותושביה. בשנה האחרונה עבדנו יחד בשיתוף פעולה מלא, והצלחנו להגיע להסכמות גם בנושאים שבהם היו דעות מנוגדות. אני מאחל לאיתן הרבה הצלחה והמשך עשייה ציבורית פורייה”.

עו”ד איתן צנעני, מ”מ ראש העיר, “אני מודה לראש העיר, צביקה צרפתי, על שיתוף הפעולה והאמון שנתן בי ולחברי המועצה על התמיכה הרחבה לה זכיתי בהצבעה. חשוב לי להדגיש כי תפקיד זה, כמו תפקידי הקודם, נעשה בהתנדבות מלאה וזאת מתוך בחירתי לכהן בהתנדבות”.

אורן כהן, חבר מועצת העיר והמשנה לראש העירציין בדיון כי, “מינויו של איתן צנעני למ”מ ראש העיר הינה החלטה ראויה ומצוינת. איתן ראוי להוקרה ולהערכה על פעילותו ארוכת השנים. נהניתי לשתף איתך פעולה. גם ברגעים קשים במועצה, תמיד ידעת לגשר ולאחד בין כולם ועשית את זה בצורה יפה”.

תגובות