עיריית כפר סבא פרסמה קול קורא להפעלת קייטנות אוגוסט

עיריית כפר סבא בהובלת אגף החינוך פרסמה באתר העירוני “קול קורא” לגננות ולמפעילים פרטיים להפעלת קייטנות אוגוסט בגני הילדים בין התאריכים 1-14.8.18. יש לציין כי מדובר על פורמט הפעלת קייטנה שהיה נהוג בעירייה בשנים האחרונות.

במסגרת ה”קול הקורא” דורשת העירייה מהמפעילים הפרטיים להציג את כלל האישורים הנדרשים לקיום פעילות, בין היתר: אישור מטעם משרד החינוך, רישיון עסק, ביטוח לפי הנחיות הממונה על הביטוח בעירייה וקבלת אישור מקצין הביטחון העירוני. כמו כן, העירייה תעקוב אחר המפעילים שייבחרו ותוודא כי שלום הילדים, ביטחונם ובריאותם נשמרים.

נדגיש כי עיריית כפר סבא בחרה במתווה זה בעקבות לקחי פיילוט גני היול”א, שפעל לראשונה ונבחן לאורך השנה, ובהתאם למחויבות החוקית של העירייה והחברה לתרבות ופנאי לאפשר לעובדיה חופשה וזמן התארגנות לשנת הלימודים הבאה.

במהלך חודש יולי תתקיים קייטנה שתפעל במתכונת מלאה לאורך כל החודש. בהקשר זה, נזכיר כי בשנה שעברה הפעילה את קייטנות יולי החברה לתרבות ופנאי ב- 37 גני פיילוט היול”א שהוכתרו כהצלחה. במסגרת זו הועברה לילדים תכנית פדגוגית עשירה וחווייתית. בין היתר: פעילות “בארץ התווים”, העוסקת במילים של מוסיקה, צלילים ומנגינה ותכנית “שמח ביולי” שכללה מגוון פעילויות בהן קיבלו הילדים תכנית העשרה מהנה כתוספת לפעילויות הקיימות.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא פועלת רבות על מנת להיטיב עם ההורים וילדי הגנים בעיר, ותפעיל את קייטנות אוגוסט בפורמט הנהוג מזה שנים. אגף החינוך ילווה את הגננות ואת המפעילים שייבחרו על מנת לדאוג כי הילדים מקבלים תכנית עשירה ומהנה, ושביטחונם נשמר. אני קורא לגננות שמעוניינות ולמפעילים פרטיים להיענות לקול הקורא שפורסם”.

תגובות