משפחת פרץ מבקשת מהציבור להצטרף לתפילה ליוסף ישי, בן דניאלה

משפחת פרץ מבקשת מהציבור להצטרף לתפילה ליוסף ישי, בן דניאלה : “קיבלנו את הבשורה הכאובה על פציעתו של יקירנו יוסף ישי פרץ ייבדל לחיים טובים וארוכים, בתאונת דרכים מחרידה בכביש הדמים – 55. בננו היה בדרכו חזרה משיעור תורה הביתה והיה רכוב על אופניים חשמליים. מצבו קריטי והוא זקוק לרחמי שמים מרובים, ואנו מבקשים מכל מי שיכול לקרוא פרק תהלים לרפואתו השלמה לעשות זאת וה’ הטוב יכפר בעד.

“התייחסותנו למקרה בפרהסיה מגיעה משתי סיבות עיקריות אשר הם בנפשנו למען פציעתנו של בננו תהיה האחרונה בכביש זה. ראשית, אנו מבקשים מכל הגורמים והמוסדות הממשלתיים ובוחני התחבורה למיניהם לטפל בכביש זה באופן מיידי ולאלתר. כביש זה לא רק גרם לפציעתו החמורה של בננו היקר אלא גם, ה’ ישמור, למוות מספר פעמים. אנא, בנפשנו הדבר לשמור מכל משמר על ילדינו ועל דרכינו.
שנית, מדין “ונשמרתם מאוד לנפשותיכם” אנו פשוט מפצירים בכל ההורים ולכל מי שנוהג באופניים חשמליים לחבוש קסדה לראשו. קסדה כזו הייתה מונעת ללא ספק, לדברי המומחים בבית החולים, את הפגיעות הקשות של בננו. אנא, הפצירו בכל מי שאתם מכירים לחבוש קסדה על ראשו, לבל יחזרו מקרים כאלו רחמנא ליצלן. אנו מודים על מאות הטלפונים וחיזוקי התמיכה והתפילות הרבות שקיבלנו ביממה האחרונה, הדבר חיזק את ליבנו מאוד, והן אל כביר לא ימאס”.

 

תגובות