נכים בכפר סבא מתלוננים “מעברי חצייה רבים בעיר לא מספיק נגישים”

נכים בכפר סבא פנו אלינו בטענה שמעברי חצייה רבים בעיר לא מספיק נגישים בעלייה ממעבר החצייה למדרכה. הנכים פנו לעירייה בנושא בבקשה לשים אספלט בין המעבר לאי התנועה או המדרכה אך דבר לא נעשה עד כה. בכוונת הנכים לפנות לעמותת נגישות ישראל. יצאנו לבדוק את המצב וראינו כי אכן יש מספר מעברי חצייה שאינם נגישים.

כך למשל ברחוב גאולה ממערב למזרח.
ברחוב ששת הימים פינת גאולה במעבר החצייה המזרחי מצפון לדרום.
עוד לא נגיש מעבר החצייה ברחוב אנה פרנק, סוקולוב מצפון לדרום ומדרום לצפון. 
במעבר החצייה בין רחוב התחיה לקניון ערים מדרום לצפון ומצפון לדרום וברחוב ירושלים ויצמן ממערב למזרח וממזרח למערב ומצפון לדרום ומדרום לצפון.
יש לכם בקשה מיוחדת? מעבר חציה שאינו נגיש ליד הבית? פנו אלינו
iritmark@gmail.com
דן ברק ביקר בשטח ותיעד את המקומות בהם יש לפעול לנגישות

נכים בכפר סבא פנו אלינו בטענה שמעברי חצייה רבים בעיר לא מספיק נגישים בעלייה ממעבר החצייה למדרכה. הנכים פנו לעירייה בנושא בבקשה לשים אספלט בין המעבר לאי התנועה או המדרכה אך דבר לא נעשה עד כה. בכוונת הנכים לפנות לעמותת נגישות ישראל. יצאנו לבדוק את המצב וראינו כי אכן יש מספר מעברי חצייה שאינם נגישים.כך למשל ברחוב גאולה ממערב למזרח.ברחוב ששת הימים פינת גאולה במעבר החצייה המזרחי מצפון לדרום. עוד לא נגיש מעבר החצייה ברחוב אנה פרנק, סוקולוב מצפון לדרום ומדרום לצפון. במעבר החצייה בין רחוב התחיה לקניון ערים מדרום לצפון ומצפון לדרום וברחוב ירושלים ויצמן ממערב למזרח וממזרח למערב ומצפון לדרום ומדרום לצפון.יש לכם בקשה מיוחדת? מעבר חציה שאינו נגיש ליד הבית? פנו אלינוiritmark@gmail.comדן ברק ביקר בשטח ותיעד את המקומות בהם יש לפעול לנגישות

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום חמישי, 12 באפריל 2018

 

תגובות