על האש ביום העצמאות – איך מתכוננים?

ארוחת “על האש” היא חלק בלתי נפרד מיום העצמאות וכדי שהיא תצליח, חשוב להתכונן אליה נכון. איך מתכוננים ליום הגדול והחשוב הזה? הנה כמה טיפים.

  1. הבשר שבוחרים – לטריות הבשר וגם לאחוזי השומן שבו יש השפעה רבה על הטעם שלו. ולכן, כחלק מההכנות שלכם לקראת החג, וודאו שאתם בוחרים בשרים איכותיים. אל תתפשרו על איכות הבשר וחפשו בשרים טריים וטובים. שימו דגש גם על אחוזי השומן שבבשר. פעמים רבות קצבים נוהגים לנקות את הבשר מהשומן, אולם במקרה הזה השומן הוא זה שיוסיף לא מעט טעם לבשר וגם ימנע ממנו להיות יבשושי. ומה לגבי סוג הבשר? אם אתם מחובבי הבקר, אנטריקוט, פילה וסינטה הם הטובים ביותר. אם אתם אוהבים גם עוף, פרגית היא הפתרון המוצלח ביותר, כאשר גם חלקי הפנים יכולים להתאים (כבד ולבבות, למשל).
  2. השיפודים שבהם משתמשים – אם אתם מתכננים להכין שיפודים ולא רק לצלות נתחי בשר שלמים, תוכלו למצוא היום סוגים שונים של שיפודים: כאלה העשויים מעץ, כאלה העשויים ממתכנת, שיפודים עגולים וגם שטוחים. היתרון בשיפודים השטוחים הוא העובדה שכך הבשרים שעליהם אינם זזים ונותרים במקומם. הם מקבלים את כמות החום הנדרשת להם ונצלים בצורה מושלמת. היתרון, לעומתם, בשיפודי העץ, הוא היותם חד פעמיים. לאחר השימוש זורקים אותם בפח ואין צורך לנקות אותם.
  3. על התוספות שאסור לוותר – הבשרים למיניהם הם גולת הכותרת, אמנם, של ארוחת יום העצמאות על האש, אבל אסור לשכוח את התוספות השונות, שהן חלק בלתי נפרד ממנה. מומלץ לבחור בתוספות קלילות ופחות כאלו המתבססות על פחמימות, שיחד עם הבשר עשויות להפוך את הארוחה לכבדה מאד. סלטים מסוגים שונים יתאימו במקרה הזה וגם ירקות על הגריל נפלאים: תירס, קישואים, חצילים, בצל ואם אתם לא יכולים לוותר על העמילן אז גם תפוחי אדמה ובבטטות כמובן.
  4. צל ולא חשיפה ישירה לשמש – וודאו שהברביקיו שלכם נמצא במקום מוצל. כך תמנעו אתם מחשיפה לא מומלצת לשמש וגם כזו שפחות טובה לבשר, שיעבור להיצלות על הגריל.

נשמע לכם מסובך? רוצים להקדיש את הזמן הפנוי שלכם לאורחים ולבני המשפחה? שירותי קייטרינג לאירועים סול-אסאדו הם בדיוק מה שאתם צריכים. השכרת שירותי על האש תאפשר לכם ליהנות מיום העצמאות מבלי שתצטרכו לדאוג לדבר וגם להציע לאורחים שלכם, לבני המשפחה וגם לחברים, מנות נהדרות של בשרים משובחים.

 

תגובות