הקיץ בדרך – איך מכינים את מכשירי המים בבית?

המים חשובים מאד לגופנו ולבריאותנו. ההמלצה היא לצרוך לפחות 8 כוסות מים ביום, כאשר בחודשי הקיץ, מומלץ אף יותר. מכשירי המים הביתיים כמו בר מים my-water, הפכו בשנים האחרונות לפופולאריים מאד ולא בכדי. בזכותם המים זמינים לנו יותר וגם איכותיים מאד. המים מסוננים, נקיים ממזיקים שונים ואפילו טעימים הרבה יותר, פעמים רבות, מאלה של הברז. עכשיו, כשהקיץ אוטוטו כאן, זה הזמן להכין את מכשירי המים שבבית. איך עושים זאת ו – איך שומרים עליהם לאורך זמן? הנה.

  1. שימוש במגן אבנית – על מנת לשמור על מערכת המים המרכזית שבבית, זו שאליה מחובר מכשיר המים שלכם, יש לוודא שהיא נקייה שהיא נקייה מאבנית, מלכלוכים גסים וגם מחלודה. כדי למנוע מזיקים אלה, כדאי להתקין מגן אבנית, המתחברת ישירות למתקן המים עצמו. כך לא מצטברת אבנית במערכת המים, העשויה לגרום לנזקים חמורים בה לאורך זמן.
  2. החלפת מסנן – באופן כללי, מומלץ להחליף את מסנן מכשיר המים אחת לחצי שנה. יחד עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של מסננים, שאותם ניתן להחליף אחת לשנה. את מסנני המים ניתן לרכוש ישירות בחברה האחראית על ייצור או ייבוא מכשיר המים או דרך ספקים אחרים. חשוב להקפיד על בחירת מסנן מאיכות גבוהה ולא לשכוח להחליפו בהתאם להוראות היצרן.
  3. ניקוי וחיטוי מכשיר המים – גם כאן מדובר בפעולה מומלצת מאד שכדאי לבצע אותה אחת לחצי שנה. ניקוי וחיטוי המכשיר נעשים על ידי טכנאים מוסמכים, הנשלחים מטעם החברה, שדרכה נרכש מתקן המים. הניקוי והחיטוי מונעים הצטברות של משקעים לא רצויים.
  4. מיקום מתאים למכשיר – מכשיר מים שזז ורועד עשוי להינזק לאורך השנים. ולכן, כדי למנוע זאת, מומלץ להעמיד אותו במקום יציב וישר, כזה שלא יזוז בו. בנוסף, חשוב מאד שהמקום יהיה מוצל וגם יבש. כדאי שיהיה, במקביל, נגיש מספיק על מנת לנצל את המכשיר כמה שיותר וליהנות מהמים שהוא מפיק.
  5. ניתוק המכשיר מהחשמל כשאין צורך בו – נוסעים לחופשה ארוכה מחוץ לבית? כדי לשמור על מכשיר המים לאורך זמן, כדאי לנתק אותו מהחשמל וגם לסגור את ברז המים.

רוצים ליהנות ממתקני מים תקינים וממים נקיים לאורך זמן? בחירת בר מים נכונה היא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. My-water מציעים לכם בר מים my-water שיספק לכם לאורך כל השנה את המענה המושלם: מים צוננים ונקיים!

תגובות