מתי כדאי למכור את תכשיטי הזהב הישנים שלכם?

מכירה של תכשיטי זהב היא דרך נהדרת ליהנות מכסף קל ולסגור אחת ולתמיד את החובות שהצטברו לכם עם השנים. יחד עם זאת, חשוב לדעת שאתם עושים עסקה משלמת ולמכור את הזהב שלכם במועד האופטימלי. אז מתי באמת כדאי למכור את התכשיטים הישנים? הכל בכתבה הבאה.

מכרו את הזהב שלכם כאשר הבורסה נמצאת במגמת עלייה

בכדי למכור את הזהב שלכם ברווח המקסימלי ובעיתוי המתאים, אתם חייבים לעשות קצת שיעורי בית. בדקו את המחירים של הבורסה העולמית לזהב ותהיו עם היד על הדופק בזמנים שבהם נרשמות עליות של ממש. אגב, יש מגוון של אפליקציות שיעזרו לכם לעקוב אחר המדדים השונים ושניתן להוריד אותם ישירות לטלפון שלכם.

בזמן שההלוואות שלכם כבר מתחילות ללחוץ

אם אתם נמצאים במצב שאתם משלמים עמלות גבוהות על ההלוואות שלכם, כדאי לשקול ולמכור את התכשיטים אשר ברשותכם. מכירת זהב בקלות ובנוחות תאפשר לכם לשפר את תזרים המזומנים ולצמצם באופן מהותי בהחזרים הכבדים שאתם משלמים בכל חודש לבנק.

כאשר אתם לא משתמשים בהם והם מזמן לא באופנה

במידה והתכשיטים שלכם יושבים במשך שנים במגירות של חדר השינה והם בגדר מוצר נוסטלגי, כדאי למכור אותם. על ידי מכירה שלהם אתם תקבלו את ערכם ותוכלו להתחדש בתכשיטים שיתאימו למגמות האחרונות שבאופנה. כיום מכירת זהב בקלות היא בגדר אפשרות של ממש וניתנת לביצוע בעזרת שיחת טלפון פשוטה.

מתי שאתם זקוקים לכסף עבור הבת או הבר מצווה

תכשיטים ישנים הם דרך לממן מגוון של הוצאות ואפשרות לשדרג את האירוע הבא שלכם. למעשה, הורים רבים שוכחים שיש ברשותם תכשיטים שהם כבר לא משתמשים וניתן להמיר אותם במזומנים עבור האירוע הגדול. אז במקום לקחת הלוואה, פשוט תמכרו את התכשיטים שלכם.

אם קיבלתם אותם במתנה ואין לכם איך להחליף

תכשיטים רבים ניתנים במתנה ואינם מתאימים לטעם שלכם. לכן במקום להניח אותם בצד ולשכוח מהם למשך שנים, אפשר למכור אותם כאשר הם במצב חדש וליהנות מתמורה מלאה ושווי מקסימלי. יתרה מכך, בלא מעט מקרים התכשיטים הם עדות לחברויות שהסתיימו או לנישואין שכשלו – אז זה הזמן להיפטר מהם.

שורה תחתונה: התכשיטים שלכם עשויים להיות מקור הכנסה של ממש ואפשרות אמיתית לסגור כל הלוואה. לכן, מומלץ שתמכרו אותם כאשר הזהב נמצא בשיאו ותוכלו לזכות בלא מעט כסף בעבור אקססוריז שכבר מזמן לא באופנה.

תגובות