עיריית כפר סבא ומפעל המים משיקים מפה חדשה ועדכנית של העיר בתלת מימד

עיריית כפר סבא ומפעל המים משיקים מפה חדשה ועדכנית של העיר בתלת מימד, וזאת לראשונה. מדובר על תצלומי אוויר עדכניים שנלקחו בפברואר 2018. המפה, אותה בנתה חברת סימפלקס פתרונות מיפוי בע”מ, מונגשת לציבור הרחב באתר העירייה ויושבת על גבי מערכת ה- GIS העירונית.

המערכת החדשה מאפשרת לתושבי העיר, לעובדי העירייה ולציבור הרחב לצפות במפה של העירונית על גבי מודל תלת מימדי ממוחשב ועדכני. במסגרת זו, ניתן לשוטט ברחבי העיר ולראות את כל המבנים בעיר, ולבצע זום על המיקומים הנבחרים. כמו כן, ניתן לבצע סיבוב סביב המבנה ולהזיז את המפה מלמעלה למטה, וזאת באמצעות לחיצה על גלגל העבר והחזקתו והזזה של העכבר לכיוונים הרצויים.

 

המידול החדש מהווה קפיצת מדרגה באפשרויות של דימות של העיר והתופעות שבה, ובפרט מהווה קפיצת מדרגה בעבודת התכנון והאחזקה של העיר בתחומים רבים ומגוונים: אדריכלות, פיקוח על הבניה, בטחון ועוד. מחלקות המקצועיות כמו: מחלקת תכנון עיר, מחלקת פיקוח על הבנייה ועוד, יוכלו באמצעות תוכנות מקצועיות לבצע בדיקות מקצועיות שונות נוספות, הנוגעות לתכנון העיר ואחזקתה.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “מזה שנים רבות קיימת לעיר כפר סבא מפת GIS שעל גבי שכבות שונות מציגה מגוון רחב של מידע כמו: מיקום מרכזי המחזור, מועדי פינוי האשפה בכל אזור ועוד. אני גאה להציג בפניכם נדבך נוסף במפה העירונית, שמעתה מוצגת גם במודל תלת מימדי עדכני, שתסייע רבות לאגף ההנדסה בתחום התכנון העירוני. אני מזמין את תושבי העיר להיכנס למפה החדשה ולהתרשם”.

קישור למפה: https://bit.ly/2IntDtz

 

תגובות