מאיה כץ, תלמידת תיכון “הרצוג” בכפר סבא, קיבלה את אות הפעיל המצטיין של משרד החינוך

עיריית כפר סבא, בהובלת המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות והמחלקה לנוער, צעירים וקהילה, הגישו את תלמידת תיכון “הרצוג” לקבלת אות הפעיל המצטיין של משרד החינוך מטעם מחוז מרכז- אותו קיבלה בטקס מרגש שהתקיים השבוע. את האות קיבלה מאיה על פעילויות ההתנדבות הרבות בהן היא לוקחת חלק.

בארבע השנים האחרונות מאיה מתנדבת במגוון רחב של תכניות התנדבות, ביניהן: להקת המחול “הורה כפר סבא”, תכנית “בונים קהילה”, תנועת הנוער “כנפיים של קרמבו”, בבית הספר סאלד ועוד. ניתן לראות כי מאיה מתנדבת בייחוד עם ילדים וצעירים עם מוגבלות. במסגרת התכנית הייחודית “בונים קהילה”, שמפגישה בין אנשים עם ובלי מוגבלויות למפגשים שבועיים על בסיס נושא משותף, מאיה לקחה חלק בקבוצת שירה ויצרה קשר מיוחד עם משתתפי הקבוצה.

העיר כפר סבא מתגאה בנתון גבוה של 24,000 תושבים מתנדבים, ו- 80% מבני הנוער מתנדבים. בשנים האחרונות, פותחו אפיקי התנדבות חדשים לנוער, צעירים ובוגרים, זאת בשיתוף מועצת ארגוני המתנדבים, עמותות ובתי הספר השונים בעיר. כמו כן, השנה לראשונה התחיל מודל ההתנדבות השש שנתי, שמאפשר לבני נוער מכיתות ז’ ועד י”ב להתנדב. הוכנסה אפליקציה ייחודית לניהול התנדבות הנוער בעיר, המאפשרת לכל נער ונערה לבחור את מקום ההתנדבות ולעקוב אחרי העשייה לאורך השנה.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “אני גאה לעמוד בראש עיר שערך הנתינה פועם בכל אחד מתושביה, ומברך את בני הנוער על פעילותם המבורכת. כל אחד מאתנו הוא חלק מקהילה גדולה, ועל כל אחד ואחת מאתנו מוטלת החובה להסתכל סביבנו, לעזור לחלש ולהכיר באחר. זהו מתכון לחברה מאוחדת, יציבה ואיתנה. מאיה, את מהווה דוגמא ומופת לנתינה מכל הלב, ואני מאחל לך הרבה הצלחה בהמשך דרכך”.

עו”ד רויטל לן כהן, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך במשותף, ” מאיה מהווה בדיוק את דמות הבוגרת שמערכת החינוך בכפר סבא שואפת אליה ואנחנו גאים בה ובשאר בני הנוער המתנדבים בקהילה, כי כולנו רקמה אנושית אחת חיה”. 

תגובות