איך לבחור רכב עבודה נוח ובמחיר המשתלם ביותר?

משום שרכב העבודה שלכם הוא הפרטנר הכי צמוד שלכם בכל תיקון או הובלה, אסור לכם להתפשר על האיכות שלו. עם זאת, זה לא אומר שאתם צריכים להיכנס להוצאות ענק רק בשביל לקבל מכונית איכותית. אז אם אתם שואפים להתחדש ברכב עבודה חדש ורוצים לקבל תמורה מלאה עבור הכסף שלכם – הגעתם למקום הנכון.

אל תשברו את מסגרת התקציב שלכם

למרות שישנה הכרה של מס הכנסה בהוצאות של רכב עבודה וניתן לצמצם במקצת בעלות הראשונית שלו, אל תיכנסו להוצאות שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם. ישנו מגוון של מודלים במחירים של עד 140,000 שקלים ולא מעט הזדמנויות מיד שנייה, כך שאין כל טעם להיכנס להלוואת רציניות או להתחייבויות שייאלצו אתכם לעבוד שעות נוספות.

רכשו את המכונית בסוף השנה

רכישה של מכונית בסוף השנה היא מתכון מוכר להנחות מיוחדות והדרך שלכם לרכוש רכב עבודה במחירי מציאה. מכיוון שמרבית היצרנים ישמחו להיפטר מהמלאי שקיים להם באולם התצוגה ולהכניס את הדגמים של השנה הבאה, מומלץ לחכות עם הרכישה לפחות עד אוקטובר – אז אתם צפויים לשלם פחות כסף או להוסיף תוספות שימושיות על חשבון היבואן.

בדקו את מבחני הריסוק האחרונים ושאלו על הגנה פסיבית

מכיוון שאתם צפויים לבלות שעות רבות ברכב, אתם חייבים לוודא שאתם רוכשים דגם שמצויד במערכות הגנה מהדור החדש. המוניטין של רנו בהחלט מצדיק את עצמו עם דגם ה-Renault Kangoo, אשר מצויד במגוון מערכות הגנה בטיחותיות.

אל תתפשרו על עוצמת המנוע או על צריכת הדלק

רכב עבודה טוב יצטרך לשאת משקל רב ולכן חשוב שהוא יהיה מצויד במנוע חזק. דגמים כדוגמת ה-Renault Kangoo משלבים מנועים עוצמתיים במיוחד ולכן שווה לשקול אותם ברצינות. יחד עם זאת, אל תשכחו שמנוע חזק מהווה ברוב המקרים מתוכן לצריכת דלק מוגזמת. כך, ששווה למצוא רכב עבודה שישלב באופן אופטימלי בין שני הפקטורים האלו.

שימו לב לחלל האחסון – הוא יעשה את כל ההבדל

חלל אחסון מרווח הוא אחד הדברים שאסורים לכם להתפשר עליהם ברכישה של רכב עבודה. חשוב לשים לב שכל הכלים שלכם יכולים להיכנס לתא המטען בקלות ושלא תבזבזו זמן יקר על העמסה. שימו לב גם למודולריות של תא המטען. דגמים רבים מציעים לכם תא מטען מודולרי אשר מאפשר לכם לנצל את שטח המושבים האחוריים ולהפוך אותם לחלל אחסון נוסף.

לסיכום, בדקו את סוג המנוע ואת צריכת הדלק של כל דגם ואל תתפשרו על חלל האחסון. בנוסף, שווה לשים לב למערכת ההגנה שמותקנת בכל רכב, אחרי הכל מדובר בבריאות שלכם.

 

 

תגובות