התלמידה יעל טרסי מבית הספר “אופירה נבון” בכפר סבא זכתה בתחרות כתיבה ארצית

מדובר על תחרות ארצית לתלמידי בתי הספר היסודיים, שמתקיימת זו השנה ה- 14 מטעם אגודת הסופרים העבריים בוועדת השיפוט משתתפים סופרים, משוררים ואנשי חינוך

התלמידה, יעל טרסי, מכיתה ו’ בבית הספר “אופירה נבון” בכפר סבא זכתה בתחרות כתיבה ארצית לתלמידי בתי הספר היסודיים והביאה כבוד לבית הספר ולעיר. יעל הגישה את שירה המרגש “הייתי רוצה להיות בת אדם” אותו כתבה בהשראת ספר שקראה- “מלכה אדומה”.

 

יעל טרסי

תהליך הכתיבה מתבצע במסגרת שיעורי עברית ושפה, עם המורה מירי נאור, במסגרתם התלמידים לומדים כיצד לכתוב מגוון רחב של חיבורים: שירים, סיפורים, מאמרי עמדה, כתיבה טיעונית ועוד. מבית הספר “אופירה נבון” הוגשו מספר יצירות של תלמידים לתחרות.  שלוש מהן עלו לשלב השני ולבסוף זכתה יצירתה של יעל.

חשוב לציין כי מדובר בתחרות כתיבה ארצית לתלמידי בתי הספר היסודיים, שמתקיימת זו השנה ה- 14 מטעם אגודת הסופרים העבריים, כשבוועדת השיפוט משתתפים סופרים, משוררים ואנשי חינוך. בכל שנה משתתפים בתחרות אלפי תלמידים מכיתות ג’- ו’ שמגישים את יצירותיהם לתחרות הכתיבה. מספר הזוכים  בכל תחרות הוא כמניין שנות המדינה.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “גאווה גדולה לשמוע על הישגי תלמידנו הרבים שמהווים דוגמה ומופת בהישגיהם בתחומים רבים. השיר שכתבה מבטא את תחומי העניין שלה, ומציג את נקודת המבט הייחודית לה  לגבי הדברים הקרובים לעולמה. זכייתה של יעל מביאה גאווה רבה לעיר, ואני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה”.

מחנכת הכיתה, אינה גולדמן,  סיפרה כי “יעל היא תלמידה מצטיינת ובעלת כושר ביטוי יוצא דופן. רמת הכתיבה שלה מאוד גבוהה, והיא בעלת כישרון להבעה בכתב. אני צופה לה עתיד מזהיר בתחום”.

תגובות