מגרש הכדורגל בשכונת קפלן שודרג בדשא סינטטי, בעלות של כ- 1.5 מליון ש”ח

ביוזמת ראש העיר, צביקה צרפתי, ובהובלת רשות הספורט העירונית, שודרג מגרש הכדורגל בשכונת קפלן בדשא סינטטי, וזאת בעלות של כ- 1.5 מליון ש”ח. יש לציין כי הפרויקט התבצע באמצעות החברה הכלכלית.

השבוע בטקס מרגש וחגיגי חנכה עיריית כפר סבא את המגרש החדש ששודרג לרווחת המתאמנים, וזאת במעמד ראש העיר, מנהל רשות הספורט העירונית- שאול מיטלברג, רכז קרן המתקנים של הטוטו- חן טל, יו”ר מועדון בית”ר כפר סבא- מקסים סוסן, תושבים רבים וילדי מועדון בית”ר קפלן כפר סבא.

שמות המצולמים מימין לשמאל: מקסים סוסן, מנהל רשות הספורט העירונית- שאול מיטלברג, ראש העיר- צביקה צרפתי, חן טל וניר לוי.

צלמת: יפעת פאר

 

 

במסגרת השדרוג במגרש הכדורגל בוצע קילוף הדשא הטבעי, עבודות עפר ותשתית, התקנת מערכות ניקוז והשקיה, מצע חצץ ודשא סינטטי בתקן FIFA.כמו כן, במגרש בשכונת קפלן, שמשמש את קבוצות מועדון בית”ר כפר סבא, בוצע גם שיפור תשתיות, נרכשו שערים חדשים, נהנו עמדות לקבוצות והותקנה תאורה במקום.

חשוב לציין כי בעבר היה במגרש דשא טבעי שעם השנים הפך קשה לתחזוקה, ולצורך כך דרש משאבים רבים. לכן, הוחלט להתקין במקום דשא סינטטי, שמתאים למתקני ספורט מודרניים בארץ ובעולם. מטרת השדרוג, ולאפשר תנאי אימון איכותיים לדור העתיד.

צביקה צרפתי, ראש העיר, “עיריית כפר סבא, כעיר המשקיעה ומקדמת את מערך הספורט, ממשיכה ליצור ולשדרג את המתקנים העירוניים. בחודשים האחרונים עמלו הצוותים העירוניים על מנת לשדרג שני מגרשי כדורגל המשמשים את הנבחרות העירוניות בעיר. אני מברך את כל העוסקים במלאכה, שהעמידו את כפר סבא עם ערים מובילות בעולם בתחום הכדורגל בפרט והספורט בכלל”.

שאול מיטלברג, מנהל רשות הספורט העירונית, ” לפני כשנה החליט ראש העיר מר צביקה צרפתי לשדרג את המגרש ולהופכו לדשא סינתטי ובכך להפוך אותו לראוי יותר למאות הילדים שמשתמשים בו. אני מברך את הקבוצות בקבלת המגרשים החדשים, וקורא לתלמידים נוספים להגיע ולהתרשם”.

 

 

תגובות