חנות מזרונים לסובלים מבעיות אורטופדיות

המזרון עליו אתם ישנים משפיע במידה רבה על איכות השינה שלכם. אם אתם קמים בבוקר עם כאבי גב, אם אתם חשים שמשהו חיצוני הפריע לכם לשקוע בשינה עמוקה, בהחלט יכול להיות שהמזרן הזוגי שלכם אינו מתאים לפחות לאחד מכם! אכן, המזרון משפיע במידה רבה על איכות השינה וכתוצאה מכך על כל היום שלכם. זה נכון לכל אחד ואחת. אך נכון עוד יותר עבור אילו שסובלים מבעיות אורתופדיות. כמה חשוב לבחור את המזרן המתאים ספציפית לצרכים שלכם – כדי ליהנות ממענה מותאם אישית לצורך שלכם. מזרוני פולירון מציעים מיני פתרונות לבעיות אורטופדיות שונות, שפותחו כאן בישראל על סמך מחקר ארוך ופיתוחים ייחודיים של פולירון. היתרון הגדול של המזרונים שלנו הוא שרבים מהמזרונים הזוגיים שלנו מגיעים עם חלוקה לשני צדי המזרון המאפשרת תנאי שינה שונים לכל צד, וכך מספקים פתרון מורכב לבני זוג שהרכים הפיזיולוגיים שלהם לרוב אינם זהים.

מה הפתרון של פולירון לשינה איכותית?

אכן, אם אתם סובלים מבעיה אורטופדית כלשהי, כאבי גב, רגליים וכן הלאה אתם פשוט צריכים למצוא את המזרון האיכותי והנוח שמתאים לכם. לפולירון יש כיום מגוון טכנולוגיות ומוצרים שנועדו להקל עליכם, הסובלים מכאבים ומחושים שונים. בחנות המפעל שלנו לתושבי השרון והמרכז תוכלו למצוא הכוונה מעולה של אנשי מקצוע המכירים את הטכנולוגיות של פולירון לעומק. המטרה של עובדי חנות המפעל היא לספק לכל אחד את תנוחת השינה הנוחה והטובה לו. כדי לספק תמיכה באזורים הנצרכים ולאפשר לו ליהנות מתנוחה נוחה למרות הכאבים והקושי התמידי שמלווה אותו. הטכנולוגיות השונות פותחו כמענה לצרכים השונים של בני האדם ושולבו מאופן מיוחד במזרונים זוגיים (שם יש צורך במענה לשני בני הזוג). חשוב לציין כי אין מזרן אחד מומלץ לכל הבעיות. לכל צורך מתאים מזרן שונה. למזלכם, אנחנו בפולירון צרפנו לכם כמה פתרונות בכל מזרון, כולל חלוקת מזרונים זוגיים לשני צדדים בעלי מאפיינים שונים, לטובת איכות השינה של כל אחד מכם לפי הצרכים שלו.

אם אתם רוצים הכוונה אמיתית של איש מקצוע מיודע היטב בנוגע למזרון שהכי מתאים לכם, הגיעו אלינו לחנות המפעל של פולירון בשרון. קשה להפריז בחשיבות של הכוונה מושכלת של מקצוען לגבי הפתרון האורטופדי וסוג המזרון הנכון לכל אדם, ועוד יותר לכל זוג. השינה שלכם עומדת להשתנות לטובה. אנחנו כאן כדי לעזור.

קצת על טכנולוגיות השינה במזרונים הזוגיים של פולירון

 

טכנולוגית דופלקס – מדובר במזרון שנבנה בשיטה מיוחדת במטרה למזער את התנודות של המזרון, ולאפשר למי ששוכב על המזרון ליהנות משנת לילה איכותית בלי לחוש את התנודות של המזרון.

טכנולוגיית סליפ פרש – מכירים את ההרגשה הזו כשהמזרן מתחמם מחום הגוף שלכם, או נרטב מהזעה שלכם? ההרגשה אינה נעימה. אם אתם מגלים שתופעות מעין אלו מטרידות אתכם ופוגמות בשינה האיכותית שלכם מסתבר כי מזרון בטכנולוגיות סליפ פרש עשוי להיות הפתרון המתאים לכם. כך תיהנו ממזרון נעים ומרענן בכל עת.

טכנולוגית ליוסל ויטל – אנשים שסובלים מאלרגיות עלולים לסבול רבות בגין מזרון לא מוצלח. טכנולוגיה זו מיוצרת במטרה להקל על הסובלים מאלרגיות. המזרון מיוצר משילוב של סיבים טבעיים בבד המזרון. עובדה זו מקנה לישן סביבת שינה מתאימה שמאפשרת לו לישון בשלווה למרות האלרגיה שלו.

טכנולוגיית טמפסייפ – זו טכנולוגיה שנועדה להקטין את השפעת הטמפרטורה של הסביבה על האדם הישן. באמצעות המבנה המיוחד של המזרון, הישן מושפע במידה פחותה מהאקלים סביבו. מה שמאפשר לו כמובן שינה איכותית וטובה יותר.

S.R.B תמיכה היקפית – מזרון מיוחד שמקנה לישן עליו תמיכה היקפית. מה שמאפשר לו למצוא את התנוחה הנוחה ולקבל תמיכה מתאימה לשינה איכותית.

לכל אחד חשוב למצוא את המזרון האיכותי והמתאים לו. אם כי עבור מי שסובל מבעיה אורתופדית זה קריטי בהחלט. חשוב לזהות את הבעיה ואת האזור הרגיש, ולמצוא את המזרון האיכותי והמתאים שיספק תנוחת שינה איכותית.

 

 

 

 

 

 

תגובות