מאות תגובות זועמות על המזבלה שהוקמה על מגרש החניה של בתי העלמין פרדס חיים ומנוחה נכונה

שלום נוי מעמותת מנוחה נכונה זועם על העירייה “הם טוענים שזה גזם בלבד. כולם מוזמנים למקום: ראות ולהריח. “השטח עליו הקימה העירייה את אתר האשפה מסומן בתב”ע כשטחי חניה לבאי שני בתי העלמין. שני בתי העלמין שלמו לעירייה סכומי כסף אדירים לפיתוח מגרשי החניה. לא רק שגזלו את שטחי החניה, לא רק שגבו מאיתנו מליוני שקלים ולא עשו דבר – הלכו והקימו מזבלה בכניסה לבתי העלמין, במחטף. המקום פועל כשבוע וכבר מריחים את הצחנה למרחוק. המקום מגודר ואין אפשרות להחנות מכוניות בשטח, במקום לפתור את מצוקת החניה – הגדילו אותה. לתושבי כפר סבא הבאים להלוויות ואזכרות במקום לא מגיע ביזוי שכזה”.

 

 

מאות תגובות בקבוצה כפר סבא שלנו.

מירית שקד- ברק, המועמדת לראשות העיר וממובילות המאבק כנגד תוכנית המתאר מסרה:
“אנו דורשים מעיריית כפר סבא הסבר למחדל הזה?  היכן ניתן אישור למזבלה הנוספת, אשר צמודה לבית הקברות ” מנוחה נכונה”? האם התושבים ובמיוחד תושבי השכונות המזרחיות קיבלו הודעה, התראה? מי נתן את ההוראה?”

 

בבילון כפר סבא נפתח בקניון ג' כפר סבא

 

מהעירייה נמסר בתגובה :”העובדות הן כי מדובר בשטח אדמה עליו יפעלו כלים לקיצוץ גזם. פעולה שמתרחשת בעולם גם ברחובות העיר. פעולה זו איננה גורמת לכל ריח ולא יהיה במקום כל טיפול באשפה למעט בגזם. החומרים שנאספים מערימות הגזם ברחבי העיר יועברו להמשך טיפול מחוץ לעיר כפי שמתבצע גם כעת. צר לנו כי יש מי שבוחר לתקוף את העירייה באמצעות גיבוב של אמירות לא נכונות ואשר מונעות משיקולים ומניעים שונים. העיר כפר סבא היא העיר המובילה בארץ בנושא איכות הסביבה וטיפול בפסולת. האמת היא אחת- העיר מובילה מהלך חסר תקדים של “אפס פסולת להטמנה” ומהווה מודל בנושא זה. הטיפול העירוני בגזם יתבצע באמצעות קיצוץ והשבה למרחב הציבורי ובכך נשפר את הקרקע, נמשיך לא לרסס ברעלים כנגד עשבייה ובנוסף נחסוך מיליוני שקלים”.

 

 

 

תגובות