המתמודד לראשות העיר, ממה שיינפיין הצטרף לעימות מול המתמודד רפי סער “בזמן שמספר 2 של רפי לקח תלושים, משפחות שלמות חיפשו אוכל בפחי האשפה”. חזי ברזני נחלץ להגן

מערכת הבחירות בכפר סבא מעלה הילוך: לעימות בין המתמודדים לראשות, רפי סער-יוסי סדבון-יובל לוי, מצטרף גם המתמודד לראשות העיר ממה שיינפיין וחזי ברזני שהיה עוזרו של בן חמו. 

במהלך השבוע האחרון, החלו המתמודדים להתעמת ביניהם בקבוצת ווטסאפ מקומית על רקע הבחירות. כל אחד מהמתמודדים כתב והגיב לדברי האחר, סדבון הגיב בעיתונות לאחר שהותקף ע”י רפי סער שטען כי סדבון בתחפושת בן חמו.

לעימות שכלל גם פעילים רבים מכל המחנות שהצטרפו למהומה בקבוצת ווטסאפ מקומית כאמור בה לפחות כ-200 חברים, הצטרף חזי ברזני, מי שהיה עוזרו של בן חמו להגן על דני הרוש, מספר 2 של המתמודד רפי סער.

כך או כך, דני הרוש, מספר 2 של רפי סער, מועמד לראשות העיר כפר סבא, הגיש באמצעות עורך דינו התראה לפני נקיטת הליכים בטענה להוצאת לשון הרע נגד המתמודד יובל לוי. 

דני הרוש

ממטה סער נמסר: ״ ידוע שפוליטיקאים שאין להם קבלות של עשייה ונמצאים בעמדת נחיתות, תמיד מחפשים לתקוף ולהשמיץ את המועמד המוביל ומקורביו. במקרה הזה נחצו כל הקווים. זה עיקר הקמפיין שלהם. למעשה הם לא מציגים שום דבר למען כפר סבא, רק השמצות. זה מכבר שיובל לוי ותומכיו מנהלים מסע השמצות פרוע נגד רפי סער ומספר 2 שלו, דני הרוש הן ברשת החברתית, ‘פייסבוק’ והן בקבוצות הואטס אפ השונות. מדובר במסע שעבר ממזמן את תחום הביקורת הלגיטימית ועבר לפסים מבזים.
הפרסומים מנוסחים בהתלהמות יתרה וכוללים טענות קשות ביותר להן אין כל בסיס. לאחר שבמשך תקופה ארוכה נמשך מצב זה, הגיעו מים השבוע עד נפש. ביום רביעי שעבר רבים מתושבי כפר סבא היו עדים לדברי שקר והאשמות חמורות וחסרות אחריות מצד עו״ד יובל לוי אודות דני הרוש בקבוצת האוטס אפ ״בחירות כפר סבא״.

רפי סער

עוד נמסר ממטה סער “במכתב ששלח דני הרוש באמצעות עורך דינו נדרש מיובל לפרסם באופן מידי התנצלות על הוצאת הדיבה. בנוסף, נדרש מיובל לשלם סכום של כ- 100,000 ₪ כאשר סכום זה ייתרם למטרה ציבורית למען תושבי העיר. לא ניתן לאף גורם לדרדר את העיר שלנו למקומות נמוכים של השמצות, שקרים ואמירות חסרות כל שחר. אנו תקווה כי יובל לוי, תומכיו וכלל המועמדים יראו במכתב זה נורה אדומה ויבחרו בניהול בקמפיין הגון, ישר ונקי למען תושבי כפר סבא ועתיד העיר”.

ממטה המועמד לראשות העיר יובל לוי נמסר: “רפי סער מנהל קמפיין היסטרי של מי שמבין שהוא עומד להפסיד את הבחירות. לכן הוא פתח במתקפה נגד שני המועמדים המובילים ובראשם יובל לוי. לא נגרר לקמפיין ירוד של מועמד נודד מישוב לעיר, הנתון בחרדה. אנו עוסקים בתכנית לעתיד טוב יותר של תושבי כפר סבא וילדיה”.

ממה שיינפיין

המתמודד ממה שיינפיין ניסה לחזק את דברי יובל לוי וכתב:”

יצוין כי לעימות הפומבי הצטרפו תומכים רבים שצידדו בדני הרוש והביעו בו תמיכה גלויה.

חזי ברזני, מי שהיה עוזרו של בן חמו הצטרף לקבוצת הווטסאפ בעקבות העימותים הבלתי פוסקים וכתב “חברים יקרים, לאחר הרבה התלבטויות, הבנתי ששמי עלה לא פעם בפורום שלכם, אבקש לעשות, הבהרה אחת ולתמיד. דני ידע מה שידע על בן חמו, אבל ללא ספק לדני לא היה שום קשר לתלושים, להיפך לא פעם חטפתי מבן חמו למה אני מנסה לתת לנזקקים שדני איתם בקשר מבחינתי החקירה נגמרה והמסקנות שלה בדמות כתב אישום פורסמו ברבים.. דני הוא כמוני, עוד עד תביעה מתוך 92 עדי תביעה הקיימים בפרשה. ואולי תבינו סוף סוף שלא אני ביום בהיר אחד התייצבתי במשרדי יאח״א. אלא פשוט בן חמו יהודה חייב היה שיהיה לו מוטת שליטה על אנשים גם שהם כבר כמעט שנה וחצי לא לידו … ולאחר שהבין כי נתתי תצהיר עבור משפטו של דני הרוש החל לפרסם ברבים שאני גנבתי וגנב ועוד ביטויים, כמו כן ניסה להגיע אפילו למעסיקים שלי בעיריית ברמת גן על מנת לספר עלי ״בדיות״ וזאת לאחר ששירתתי אותו 7.5 שנים. “אמירותיו של בן חמו על היותי ״גנב״ מצאו אוזניים כנראה אצל רשויות החוק … וכל השאר היסטוריה. חשוב מאד שכל הנוכחים כאן יבינו, אין לי שום אינטרס אישי כזה או אחר בבחירות בכפר סבא. לא הובטח לי כלום ואני לא רוצה כלום! טוב לי איפה שאני, הקב״ה עשה לי נס גלוי ואני מודה על כך יום יום שעה שעה, אולם, בכפר סבא בקרב התושבים וגם בקרב עובדי העירייה נשארו לי חברי אמת, אחד מהם זה דני הרוש. כמו גם עו״ד איתן צנעני שאני חייב לו הרבה סליחה”.

 

חזי ברזני

 

להצטרפות לקבוצת הווטסאפ “פורום כפר סבא” לחצו על הלינק – bit.ly/2tg9N9L

תגובות