טעויות נפוצות בהכנת בשר

כל אחד מאיתנו בטוח שהוא מכין בשר הכי טוב וברמה של מינימום מאסטר שף, כך שבטח תופתעו לדעת שיש טעויות נפוצות בהכנת בשר כמו עבודה עם בשר קר מידי, מחבת או מנגל לא חמים מספיק, שימוש בנתחים לא איכותיים ועוד. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא כדי להכין בשר אפילו יותר טוב מהיום ומי יודע – אולי הטיפים שלנו יביאו אתכם לתוכנית הבאה של מאסטר שף ?

 

 

אז מה עושים?

לפני הכל אנחנו ממליצים לעשות שימוש בנתחים איכותיים, למשל חלקי עוף טריים ולא להקפיא אותם. אם בכל זאת החלטתם להקפיא כדאי גם שתדעו איך להפשיר את הבשר בהצלחה. אולי תופתעו לדעת אבל הדרך הטובה ביותר להפשרת בשר היא בתוך המקרר. הסיבה לכך פשוטה – הפשרת בשר מחוץ למקרר גורמת לו לצבור חיידקים ופוגעת באיכות שלו ובבריאות שלכם (מי אמר סלמונלה?)

אנחנו ממליצים גם לעבוד עם קרש חיתוך נקי למשל בזמן טיפול בחלקי עוף טריים. אולי תופתעו שוב אבל החריצים בקרש החיתוך שלכם תופסים אף הם חיידקים, כך ששימוש בקרש חיתוך לא נקי יכול בהחלט להזיק. אנחנו ממליצים אם אפשר להקדיש קרש חיתוך ייעודי לכל סוג בשר, כלומר קרש אחד לטיפול בחלקי עוף טריים, קרש אחר לטיפול בבשר אדום וכו’. אולי זה נראה לכם טרחה אבל מצד שני זה יבטיח את בריאותכם ואנחנו אומרים – העיקר הבריאות.

והטיפ הכי חשוב שלנו הוא פשוט להתייעץ עם המומחים באתרי אינטרנט של איטליזים. כך תוכלו לקבל תשובות מקצועיות לכל שאלותיכם (למשל איך להכין סטייק בצורה מושלמת?) , להינות ממתכונים (למשל פילה ממולא בערמונים ותפוחי עץ בזיגוג של דבש ורימונים), לדעת באיזה תבלינים להשתמש, איך לחתוך את הבשר באופן האיכותי ביותר ועוד. למשל, הידעתם שחלקי עוף טריים יכולים להיות טעימים במיוחד במרינדה של ריבה?

איך פונים?

בטח תשמחו לדעת שהפנייה לאתרים אלו היא קלה במיוחד למרות שמדובר במומחים עסוקים, כך שאתם לא צריכים להטריח את עצמכם לחנויות בשר כאלה ואחרות. ובטח תשמחו לדעת שאתם יכולים ליצור איתם קשר גם באמצעים אחרים כמו הפייסבוק והטלפון. ואתם יכולים להסיר דאגה מלבכם כי בכל דרך שתפנו תזכו למענה מקצועי, אדיב ויעיל כמתבקש מאנשים שזהו מקצועם ותשוקתם.

ובטח תשמחו לדעת שאפילו תוכלו לרכוש את הבשרים שלכם דרך האינטרנט ולהינות מקנייה מאובטחת. רק בדקו מראש שאפשר לשלם עם מגוון כרטיסי האשראי לרבות אמריקן אקספרס, דיינרס, מאסטר קארד, ישראכרט וויזה כך שאתם בהחלט יכולים להיות רגועים בתחום הזה. ואם אתם כבר כאן – למה שלא תרכשו גם יינות, תבלינים, שמנים, מעדנים, רטבים וכלי עבודה ייעודיים לבשר כי אנחנו אומרים – אם כבר ארוחת מלכים של מאסטר שף אז עד הסוף. אז למה אתם מחכים?

 

תגובות