סמנכ”לית עיריית כפר סבא, צאלה וקסמן גונן, שיגרה באמצעות עורך דינה, מכתב למייסד אתר ביקורת בונה, אמיר יעקב, בדרישה להתנצלות והסרת פוסט

חשיפה בלעדית באתר השרון פוסט “סמנכ”לית עיריית כפר סבא, צאלה וקסמן גונן, שיגרה היום באמצעות עורך דינה, מכתב למייסד אתר ביקורת בונה, אמיר יעקב, בדרישה להתנצלות והסרת פוסט בטענה להוצאת דיבה. “ביום 30.06.18 (היום) העלית פוסט שיקרי בפייסבוק – בו כתבת שמרשתי צאלה וקסמן-גונן, מנהלת, מזה מספר חודשים, את קמפיין הבחירות של ראש העיר צביקה צרפתי אשר מכהן כראש עיר.
“מרשתי אינה מנהלת את קמפיין הבחירות של מר צרפתי ו/או של אף מועמד אחר; ואינה פועלת בתחומים פוליטיים בכלל.
“פעילות מרשתי כסמנכ”לית בעירייה, הנה מקצועית בלבד וכל ניסיון שלך להכפיש ולהוציא דיבה אינו קשור למציאות ושיקרי על פניו. “הנך עושה זאת במדיה רחבה, מפרסם ברבים, והפרסום מגיע לידיעתם של אלפי אנשים – תוך גרימת נזק לשמה הטוב של מרשתי – נזק שהינו בלתי הפיך וזאת אגב, ביצוע עבירה פלילית לכאורה ועוולה אזרחית.
“בנסיבות אלה יש משום הוצאת לשון הרע. מתוך כוונה להשפלת מרשתי בעיני הבריות. “הפרסום שלך איננו אמת היות והיא אינה עוסקת בנושאים פוליטיים, פעולותיה הן מקצועיים בלבד.
אין ספק שכוונתך לפגוע בכבודה של מרשתי ובפרטיותה, במשרתה, ובמשלח ידה, וביחס הציבור אליה, שכן יש בפרסום הזה כדי לגרום לקורא הסביר לראות את מרשתי בעין שלילית.
לאור הדברים הנ”ל, אבקש למחוק את הפוסט באופן מידי ובנוסף, אבקש התנצלות ופרסום בכל אותן המדיות שבהן שיתפת את הפוסט. אם לא תעשה זאת תוך השעות הקרובות, תוגש נגדך תלונה בעניין “למשטרת ישראל; וכן יינקטו נגדך הליכים פליליים ואזרחיים בהתאם”.

 

 

 

אמיר יעקב מייסד אתר ביקורת בונה “אני עומד אחרי כל מילה שכתבתי. פוסט זה לא יוסר. ואני אפנה בדרכים שלי לגורמים הרלוונטיים שיחקרו את כל הנושא”.

תגובות