פקחית השיטור העירוני, לין יוסף, ומוקדנית 106, שחר שפירא, קיבלו תעודות הוקרה על סיוע יוצא דופן לקהילה

מועצת העיר כפר סבא הוקירה בטקס חגיגי שתי עובדות עירייה שנתנו שירות יוצא דופן לתושבים
תעודות ההוקרה ניתנו לפקחית השיטור העירוני, לין יוסף, על שסייעה להומלס למצוא מחסה, 
ולמוקדנית 106, שחר שפירא, על שסייעה לזקן וערירי למצוא מזרק להזרקת התרופה שלו

 

בטקס חגיגי ומרגש הוקירו כל חברי מועצת העיר כפר סבא את לין יוסף ושחר שפירא- שתי עובדות העירייה, שנתנו שירות יוצא דופן לתושבים. בפתח ישיבת המועצה האחרונה סיפר ראש העיר לכולם על מעשיהן של לין ושחר ואף העניק להם תעודות הוקרה בשם העיריה. חברי המועצה שהתרגשו לשמוע את הסיפורים יוצאי הדופן של השתיים הצטרפו אף הם לברכות ולהוקרה. העובדות שהגיעו יחד עם בני משפחותיהן סיפרו כי השירות שהן נותנות הוא מהלב וזה מה שמוביל אותן בעבודתן.

לין יוסף, פקחית מסייעת ביחידת השיטור העירונית, המשותפת לעיריית כפר סבא ולמשטרת ישראל קיבלה את התעודה על סיפורה יוצא הדופן. בעקבות פנייה שהגיעה ליחידה על חסר בית שגר בבניין מגורים, לין והצוות יצאו לטפל בפנייה. כשהגיעו למקום המדובר פגשו אדם צעיר שנקלע לחובות ולקשיים כלכליים ועל כן איבד את עבודתו ודירתו. לין לא היססה לרגע וסייעה לו במציאת דירה ועבודה, והם נמצאים עד היום בקשר.

שחר שפיראמוקדנית במוקד 106 קיבלה את התעודה על כך שסייעה לאדם מבוגר שפנה למוקד העירוני. התושב, קשיש וערירי פנה למוקד בשעות הערב, וביקש סיוע בקבלת מזרק על מנת להזריק את התרופה לה הוא נצרך. שחר הסבירה לו שהעירייה אינה מספקת ציוד רפואי אך ככל שהשיחה התקדמה החליטה שחר לנסות ולסייע לאדם במצוקה. למרות שאין מענה עירוני למקרה, שחר איתרה בקרב עובדי המוקד נציג אשר בביתו יש מזרק ובשיתוף פעולה עם הסייר העירוני העבירו את המזרק אל הקשיש.

יש לציין כי קבלת תעודות ההוקרה הוא חלק מקמפיין “שירות עם משמעות”, אותו מוביל אגף שירות והסברה בניהולה של הסמנכ”לית, צאלה וקסמן גונן. מטרת הקמפיין לקדם שירות מעולה של עובדי עירייה ולפרגן לעובדים שהעניקו שירות יוצא דופן. במסגרת הקמפיין המדובר, הוזמנו מנהלי האגפים והמחלקות לפרגן לעובד שהעניק לתושבים שירות מעולה, אכפתי ומכל הלב. כל ההמלצות והסיפורים המרגשים הגיעו לוועדה שבחרה את שלושת העובדים לעיל. חברי הוועדה הם: צאלה וקסמן גונן- מ”מ סמנכ”לית שירות וקהילה, צפריר רוזן- מנהל אגף משאבי אנוש והדרכה, חיה שפירא- יו”ר ועד העובדים וליאור גפן- מנהל מחלקת שירות.

כחלק מתהליך זה עוברת עיריית כפר סבא שינוי גם בשירות הפנים ארגוני, מתוך ההכרה שעובד שמקבל שירות מצוין יעניק כזה גם לתושבים. לכן, מקודם קמפיין “משימה אפשרית” שבמסגרתו שירותים רבים התייעלו והונגשו לרווחת העובדים.

צאלה וקסמן גונן, סמנכ”לית שירות והסברה, “עיריית כפר סבא פועלת בנחישות שעובדיה יעניקו לתושבי העיר את השירות הטוב ביותר, במטרה להנגיש, לקצר ולייעל את התהליכים אל מול העירייה. לין ושחר בהחלט העניקו שירות יוצא דופן, תורמות מזמנן האישי למען תושבי העיר ומהוות דוגמא ומופת לכלל עובדי העירייה- יישר כוח

 

 

תגובות