“הלוואי והיה כאן פוליטיקאי אחד שהיה מוכן להתחייב לעמוד לצידנו. לא היה כזה. חלקם הביעו אמפתיה, אבל להתחייב להעמיד שוויון בחינוך לכל תושבי העיר נאדה”
ביום רביעי שעבר, התקיימה הפגנה מצומצמת של הורים במקביל לישיבת מועצת העיר שהתקיימה באותה שעה במבנה העירייה.
הרקע להפגנה : “ניסיון המחטף בהעברת תכנית החינוך של העיר בלי הידברות נאותה עם הנהגת ההורים. הדבר השני הוא חוסר השוויון התקציבי לחינוך בין שכונות העיר השונות, בעיקר באספקט של בינוי ושיפוצי מבנים מטים ליפול”, אמר אסף לב שילדו לומד בבית הספר יצחק שדה.

“שיעור באזרחות. גיל 45
אז היתה היום ההפגנה בישיבת מועצת העיר כפר סבא, ולמדתי כמה דברים מעניינים:
1. גם מספר מצומצם מאוד של אנשים נחושים וצודקים יכולה להשיג מטרה.

2. שילדים שמסבירים להם שהולכים לעשות בלגן כדי להשיג מטרה חשובה, באים עם הרבה מוטיבציה. לתת להם אישור לדפוק על סירים ולשרוק במשרוקיות ולתת להם להכין שלטים עוזר במוטיבציה ?

3. כדי ללמוד באמת משהו, חייבים להתנסות בו, אבל באמת

4. אני ממש לא אוהב פוליטיקה

5. אני ממש אוהב את האנשים הנפלאים כאן בכפר סבא, באמת חבורת אנשים שכשחשוב לה משהו על אמת, מתגייסת. גם אם לא במספרים שהייתי רוצה ומצפה, גם אם הם משאירים לאחרים להילחם את מלחמתם, אבל בסוף אכפת להם מהילדים שלנו.

6. הלוואי והיה כאן פוליטיקאי אחד שהיה מוכן להתחייב לעמוד לצידנו. לא היה כזה. חלקם הביעו אמפתיה ועניין אמיתי, שזה יפה ומכובד, אבל להתחייב להעמיד שוויון בחינוך לכל תושבי העיר נאדה. הלוואי שלא הייתי כזה תמים לגבי פוליטיקאים.

7. לראות עובד ציבור שבמקום לבוא ולדבר עם הורים דואגים ואיכפתיים בגלל תחום אחריותו הישיר מעדיף להסתגר בכוך משרדי, זה הדבר הכי לא ראוי שראיתי מזמן.

בתמונה: ילד שקיבל שיעור באזרחות כמו שאף אחד לא ילמד אותו בחיים. וגם אבא שלו”, כתב אסף לב בפוסט שהעלה לפייסבוק.

 

 

 

תגובות