הצלחה לשיבוצי גני ילדים: ירידה של 5 אחוזים בכמות הערעורים שהוגשו בהשוואה לאשתקד

עיריית כפר סבא, בהובלת מחלקת גני הילדים שבאגף החינוך ואגף המחשוב, מציגה נתונים ראשונים להצלחה בשיבוצי גני הילדים. השנה, הופחת מספר הערעורים שהוגשו ב- 5% בהשוואה לשנת הלימודים תשע”ח. השנה התקבלו רק 644 ערעורים לעומת 718 אשתקד, ירידה של  74 בקשות מוגשות. כעת עומלת מחלקת גני הילדים על בחינת כלל הערעורים שהגישו אליה, במטרה להשיב עליהם בהקדם ולהביא לשיבוץ מיטבי לכלל הילדים. מכתבי תשובה ישלחו אל הפונים שהגישו בקשתם.

את שנת הלימודים הקרובה, תשע”ט, יפתחו כ- 5,000 ילדים וילדות ששובצו ב- 200 גני הילדים הפזורים ברחבי העיר. כמו כן, יחלו את פעילותם 4 גנים חדשים במרכז העיר, ובמהלך החופשה ישופצו גנים רבים. במהלך חופשת הקיץ יתקיימו ימי היערכות לצוותים החינוכיים בגני הילדים, שגם יכינו את הגנים והתכניות הפדגוגיות לקראת קליטת הילדים.

השנה, לראשונה, פיתח אגף המחשוב בניהולו של מוטי סרודי, אלגוריתם חכם, חדשני וטכנולוגי לצורך עבודת שיבוצי הילדים לגנים. יש לציין כי הפיתוח התבצע בהנחיית פרופ’ כפיר אליעז, מומחה לכלכלה התנהגותית ולתורת המשחקים מאוניברסיטת תל אביב. אלגוריתם זה נבנה על מנת להעלות את רמת שביעות הרצון משיבוץ מיטבי. כמו כן, בשונה משנים קודמות, התאפשרה השנה בחירה של שלושה גנים אופציונאליים.

אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, “בחודשים האחרונים עמל כל צוות האגף על שיבוצי הילדים, הילדות, התלמידים והתלמידות לגני הילדים ולבתי הספר, במטרה להביא לשיבוץ מיטבי ואיכותי לכלל ילדי העיר. אני מודה לצוות אגף המחשוב על פיתוח הכלי החדשני. אין ספק כי השימוש בכלים החדשניים והקריטריונים שהצבנו מראש סייעו לשיבוץ מיטבי ולהפחתת כמות הערעורים שהוגשו, ואני מברכת על כך. בימים אלה מתקיימים ימי היערכות למנהלים, לגננות ולסייעות, נבנים גנים חדשים ומערך שיפוצים בכל מוסדות החינוך. ימי פתיחת שנת הלימודים הם תמיד מרגשים עבורנו, עבור הצוותים החינוכיים, ההורים והתלמידים. אני מאחלת לכל ילדי ותלמידי העיר שנת לימודים מוצלחת”.

 

תגובות