המתמודדת המובילה לראשות מועצת דרום השרון אושרת גני גונן ארגנה הפגנה שהתקיימה הבוקר בהוד השרון נגד הכוונה לספח לעיר ישובים מדרום השרון

המתמודדת המובילה לראשות מועצת דרום השרון אושרת גני גונן ארגנה הפגנה שהתקיימה הבוקר בהוד השרון נגד הכוונה לספח לעיר ישובים מדרום השרון. לגני גונן הצטרפו גם מתמודדים נוספים.

עשרות רבות של תושבים ממושבי דרום השרון באו הבוקר להפגנה מול מטהו של הררי מהוד השרון, נגד הקמפיין הסיפוחיסטי שלו.
את ההפגנה יזמה אושרת גני גונן, המועמדת לראשות מועצת דרום השרון.
אל ההפגנה הצטרפו חקלאים עם הטרקטורים החקלאיים שלהם. המפגינים קראו “הררי לא תבנה עלינו”,  “השרון ימות בלי החקלאות” ו “אדמתנו לא תהיה לנדל”ן.
במהלך ההפגנה הגיע מר הררי וניסה לדבר אל המפגינים, אך אלה היסו אותו בקיראות בוז.
אושרת גני גונן אמרה הבוקר כי: “יצאנו להפגנה נגד מר הררי מהוד השרון, המבסס את מסע הבחירות שלו על סיפוח מושבים מדרום השרון.
הררי אינו הבעיה. הוא רק קוריוז למאבק שלנו לשמירת החקלאות והחקלאים באזור השרון, על הצורך הקריטי בשמירה על השטחים הפתוחים, הגידולים והמגדלים לטובת כל מי שגר בשרון גם בעיר וגם בכפר. מולנו פועלת מכונה משומנת של נדל”ניסטים, פוליטיקאים ציניים ופקידים חוששים.
לכל אלה נאמר החל מהבוקר- תשכחו מזה! אדמתנו לא תהיה לנדל”ניסטים. לשמחתי רבים הגיעו להפגנה, כולל תושבי הוד השרון שרוצים ירוק ולא אםור. מעכשיו כל מי דיעז יפגוש אותי ואת חבריי להתיישבות במאבק עיקש וחסר פשרות.
אנו אומרים כן לשת”פ על איכות החיים של כולנו כאן בשרון. אבל אנו אומרים לא להרס השרון הפתוח”, אמרה גני גונן.
יצויין כי מועמדים אחרים בדרום השרון נענו לקריאה של אושרת ובאו להפגנה.
אושרת גני גונן המועמדת לראשות מועצה אזורית דרום השרון יזמה הפגנה נגד תכנית סיפוח חלק ממושבי המועצה לעיר הוד השרון, ההפגנה התקיימה היום 22.7 בה נכחו עשרות מתושבי דרום השרון ביניהם נציגי גני-עם, ירקונה, סירקין, חגור, אלישמע, עדנים, נוה ימין, כפר מלל, רמות השבים ועוד.
“לא לא ניתן אדמתנו לנדל”ן” בקריאות אלו פנו התושבים מלווים בכלים חקלאיים כבדים ועליהם כרזות “די לסיפוח” , “השרון ימות בלי חקלאות” ועוד, לעבר ליגאל הררי המתמודד על ראשות עיריית הוד השרון המציג את תוכנית הסיפוח.

אושרת קראה לחיבור בין העיר לכפר. “הנוכחות שלנו כאן בתשעה באב הינה מועד סימלי- חורבן שקרה עקב שנאת חינם.  אני בעד שיתופי פעולה.  המועצה אזורית דרום השרון היא הריאה הירוקה של השרון!
להוד השרון מספיק עתודות קרקע לבנייה בתחומה, לא ראוי לא נכון ולא ערכי לגזול את אדמות החקלאים! ”  לא נפתור בעייה אחת באמצעות יצירת בעיה אחרת בואו נשתף פעולה לפתרון בעיות התחבורה ולא נקדם בנייה חסרת אחריות.

המתמודדת המובילה לראשות מועצת דרום השרון אושרת גני גונן ארגנה הפגנה שהתקיימה הבוקר בהוד השרון נגד הכוונה לספח לעיר ישובים מדרום השרון

המתמודדת המובילה לראשות מועצת דרום השרון אושרת גני גונן ארגנה הפגנה שהתקיימה הבוקר בהוד השרון נגד הכוונה לספח לעיר ישובים מדרום השרון. לגני גונן הצטרפו גם מתמודדים נוספיםהמתמודדת המובילה לראשות מועצת דרום השרון אושרת גני גונן ארגנה הפגנה שהתקיימה הבוקר בהוד השרון נגד הכוונה לספח לעיר ישובים מדרום השרוןhttps://www.hasharon-post.co.il/oshrahgvfk.html

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום ראשון, 22 ביולי 2018

תגובות