מירית שקד ברק השיקה קמפיין מימון ההמונים לראשות העיר כפ”ס מטעם סיעת “התפוזים” וגייסה 25 אלף שקלים ביומיים

בארוע מרגש שהתקיים בביתה, השיקה המועמדת לראשות העיר כפ”ס מירית שקד- ברק את קמפיין מימון ההמונים שלה לראשות העיר מטעם סיעת “התפוזים”.
החל מן השעה 19:00 החלו להיאסף בני משפחה, חברי ילדות, שותפים ושותפות למאבקים החברתיים הרבים שהובילה שקד-ברק, ביניהם פרופסור ארנסטו קאהן אשר זכה בפרס נובל כחלק מקבוצת מחקר רפואי, קובי חנוך שיסד יחד עם מירית את “מטה המאבק לבינוי שפוי” וכמובן חברי ופעילי תנועת “התפוזים”, התנועה שקמה בהנהגתה של שקד- ברק על מנת לפעול במרחב העירוני ולהאבק על החזרת העיר לתושבים כפי שסיפרה אחת הפעילות המרכזיות בקמפיין. כמאה וחמישים תומכים ותומכות הראו אמש כי היא לא רק מבינה את גודל המשימה שלפניה, אלא גם נחושה לנצח.

 

מירית שקד ברק מסרה: “החלטתי ללכת בדרך זו כי אני מאמינה בכוח ההמונים שדרכו ניתן לשבור את מעגל ההון-שילטון ההרסני.
אני מאמינה בכל ליבי, שניתן ליצור כאן פוליטיקה חדשה, נקייה, שבה אני הקול של הציבור ואתם הקול שלי. אני יודעת שיחד עמכם זה אפשרי.
אני קוראת לציבור בכפר סבא להצטרף אלי ואל התפוזים ולתמוך בקמפיין מימון ההמונים שלנו, כל תמיכה מבורכת!, כל תמיכה מקרבת אותנו אל היעד”
ניתן לתמוך החל מסכום 50 ₪ ועד 5000 ₪ , מקסימום התרומה המותרת בחוק. סכום היעד הוא 150,000 ₪.
ב24 השעות הראשונות של הקמפיין גוייסו 18,000 ₪ , שהם 12% מהסכום הכולל של הקמפיין , שזהו הישג יפה מאוד ליום הראשון, הישג המנבא הצלחה של הקמפיין. להלן הלינק לתמיכות:
bit.ly/Mirit_Shaked_Headstart

תגובות