מגזין פורבס בחר בה כאחת מ – 30 הצעירים המבטיחים בישראל: יעל סער מצטרפת למתמודדת לראשות העיר, הדר לביא

יעל סער מצטרפת להדר לביא: יעל ילידת העיר, נשואה ואמא לשניים. סומנה כבר לפני שנים ע”י מגזין פורבס שבחר בה כאחת מ-30 הצעירים המבטיחים בישראל. יעל בעלת שני תארים מאוניברסיטת תל אביב- תואר ראשון בביו-אינפורמטיקה, הכולל לימודי מדעי המחשב וביולוגיה, ותואר שני במנהל עסקים. כמו כן יעל מחזיקה ברישיון שמאות מקרקעין של משרד המשפטים. כיום, משמשת כסמנכ”לית בחברת אנגלו-סכסון.
“יעל תביא איתה תפישה דיגיטלית מתקדמת, שאותה נרגיש כולנו ביומיום, באמצעות השירותים המגוונים בהם נוכל להיעזר. בנוסף יעל תהווה חיזוק משמעותי בכל הקשור לתכנון המגורים ושטחי המסחר בעיר, בזכות ניסיון עשיר שרכשה עם השנים.
“אני מכירה את יעל שנים רבות, יודעת עד כמה העיר חשובה לה ועד כמה היא מחויבת ורוצה לתרום לטובת החיים בעיר, ואני מברכת על הצטרפותה לרשימה.

יעל סער נולדה וגדלה בכפר סבא, וכיום מגדלת כאן יחד עם בעלה את שני ילדיהם. “אני בוחרת להמשיך לגור כאן כל יום מחדש, אבל לעיר שלנו אסור לקפוא על שמריה, העולם מתקדם קדימה ואנחנו צריכים להיות בחזית.
יש הרבה עבודה לעשות בעיר, עבודה תכנונית למרקמי מגורים, תעסוקה ומסחר, הקמה של שירותים דיגיטליים ידידותיים, בניית תשתית תחבורתית, בניית תכנית חינוכית מתקדמת ועוד.
בשביל העבודה הזו צריך מנהיג אחראי ואכפתי שבא כדי לשרת את התושבים מתוך אהבה לעיר הזאת. “אני מאמינה שהדר היא האדם המתאים להוביל אל עבר השינוי הזה ושביחד נשיג אותו. “בזכותה שמחתי להצטרף לרשימת “כפר סבא מתקדמת”.
ביחד יש לנו כצוות כלים להביא את כפר סבא להיות מודרנית, חדשנית והכי חשוב להשאיר את מי שאוהב את העיר שלנו כאן. כי אין לנו עיר אחרת”.

 

=

=

=

תגובות