זהבית הוברמן- מגל נבחרה לנהל את בית הספר “לאה גולדברג”
משרד החינוך הודיע כי זהבית הוברמן מגל מונתה לתפקיד מנהלת בית הספר “לאה גולדברג” בשכונה הירוקה, ובימים אלו נמצאת בהכנות לפתיחת שנת הלימודים. אליה מצטרפים 10 מנהלים ומנהלות חדשים במוסדות החינוך ברחבי העיר, אנשי חינוך בעלי ניסיון מקצועי רב שנים.

זהבית נשואה ואם לשלושה ילדים. זהבית ביתו של בני הוברמן ז”ל המנהל המיתולוגי בפנימיית “אונים” ובכפר הילדים והנוער “עלומים”. הוברמן מגל החלה את דרכה המקצועית בתחום החינוך לפני למעלה מ- 6 שנים, לאחר שכיהנה כסמנכ”לית בחברת Wall Street- בית ספר לאנגלית ובתפקידי ניהול נוספים בתחום הדיגיטל. היא בוגרת תואר שני במנהל החינוך מהמכללה האקדמית בית ברל ותואר ראשון בקרימינולוגיה.

הוברמן- מגל מספרת: “גדלתי בבית שבו לחינוך היה מקום מרכזי, ובצעירותי עבדתי במספר תפקידי הדרכה בפנימיות. כשאבי נפטר, החלטתי לעשות הסבת מקצוע ופניתי לתחום ההוראה”. עוד הוסיפה כי “בטוחני כי הידע המקצועי והניהולי שצברתי ברבות השנים יסייע לי להצלחה בתפקיד המאתגר”.

לפתיחת שנת הלימודים הוסיפה זהבית ואמרה: “אני מאוד מאמינה במשפט של הרב שלמה קרליבך ‘כל מה שילד צריך זה מבוגר אחד שיאמין בו’ ויאהב אותו. התלמידים היום הם דור העתיד, צריך להעניק להם, לכוון אותם ולהשקיע בהם את מיטב המשאבים. אני מאחלת שנת לימודים מוצלחת”.

אורלי פרומן, מנהלת אגף החינוך, “אני שמחה מאוד על מינויה של זהבית הוברמן מגל למנהלת בית הספר ‘לאה גולדברג’. זהבית הינה אישה ראויה, מקצועית ורצינית ואני בוטחת בה שתוביל את בית הספר ביד רמה למחוזות נפלאים. אני מאחלת לזהבית הצלחה רבה בתפקידה החשוב”.

 

תגובות