מאיר מנדלוביץ’ מצטרף לרשימתו של עילאי הרסגור-הנדין ויוצב במקום השלישי

מאיר מנדלוביץ, בן 43. נשוי ואב לשלושה ילדים בגילאי גן, יסודי וחטיבה. מתגורר בשכונת סביוני הכפר.

בעל קריירה ענפה בהייטק כולל תפקידי פיתוח וניהול מוצר במספר חברות רב לאומיות. משמש כיום כמנהל מוצר ראשי בשירות Azure של חברת מיקרוסופט, אחד ממנועי הצמיחה של חברת הענק. במסגרת תפקידו מנדלוביץ עובד עם חברות ענק בכל העולם ומרכזי פיתוח תוכנה מסביב לגלובוס. הוא מביא תרבות ניהולית מתקדמת וכלי עבודה מחזית הטכנולוגיה.

בעקבות מאבק מקומי, מאיר יזם לפני כשנתיים התאגדות של הורים חילונים בכפר סבא שנאבקה בתופעות שונות של הדתה. לקבוצה היו הצלחות כמו סילוקם של עמותות של מפלגת הבית היהודי שפעלו בבתי הספר היסודיים בכפר סבא.

כרוכב אופני כביש, מאיר פעיל גם בקבוצת השרון בשביל אופניים שנאבקת לקדם את רכיבת האופניים בעיר והרחבת שבילי האופניים.

מאיר מנדלוביץ‘: ” שמחתי מאוד כשעילאי הציע לי להצטרף אליו לרשימה ויהיה לי כבוד גדול לשרת את תושבי כפר סבא כחבר מועצת העיר. מי שכבר שמע שאני מצטרף לרשימה התפלא מה פתאום אני “מכניס את עצמי לזה”. אבל זו בדיוק הסיבה שהסכמתי. אנחנו צריכים אנשים במועצה שהם לא עסקנים, שלא נמצאים שם בשביל אינטרסים ושיכולים להביא את הקול של התושבים הלא מחוברים, שמתפרנסים ורוצים שהעיר תתפתח בכיוון הנכון. זהו תפקיד התנדבותי וקצת כפוי טובה שאמלא בנוסף לעבודה הרגילה שלי, אבל אם אנחנו רוצים עיר טובה וחינוך טוב אנחנו לא יכולים להשאיר את הזירה הזו.”

עילאי הרסגור-הנדין: “תחום החינוך מהווה מרכיב עיקרי בתוכנית העבודה שלי. אני שמח מאוד על הצטרפותו של מאיר כחלק מהצוות החדשני שסביבי: מנהל בחברת הייטק מובילה, שהוכיח יכולות ארגון יוצאות דופן של הורים ברחבי העיר, הצליח להוציא עמותות הדתה מבתי הספר והוא גם שותף פעיל לתוכנית שבילי האופניים שאני מקדם. מאיר יוצב במקום השלישי ברשימת מרצ כפר סבא למועצת העיר ויכניס את תרבות הניהול שאני דוגל בה לתוך העירייה.”

צלם: תומר נויברג

 

 

תגובות