800 תושבים הגיעו להביע תמיכתם ברפי סער בכנס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה

קאנטרי כפר סבא התמלא בערב יום שני במאות תושבים שהגיעו להביע תמיכתם במועמד לראשות העיר, רפי סער. מדובר במפגן עוצמה של ממש שמביא לידי ביטוי את מעמדו של רפי כמועמד מבטיח ומוביל. הערב כולו בסימן של התחדשות כאשר המסר המרכזי של צוות סער הינו – “השנה הזאת יכולה להיות השנה של כפר סבא”. בקהל תומכים מכל הקשת הפוליטית, מפלגת הליכוד, הבית היהודי, העבודה, מרץ, כולנו ועוד.

 

צילומים: אנטון פילין

את האירוע כיבדו בנוכחותם יו״ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, ח״כ איתן כבל ממפלגת העבודה,  יו”ר סיעת כולנו, ח”כ רועי פולקמן, מזכ״ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני ומנכ”ל עיריית כפר סבא לשעבר, אייל יוניאן. כולם שיבחו את סער ואת ניסיונו הרחב.

 

יו”ר מפלגת העבודה, אבי גבאי: “מי שחושב שאפשר לבוא לראשות עיר רק עם דרגות מפספס. אני מכיר את רפי 15 שנים ולכן היה לי ברור שברגע שהוא הודיע שהוא רוצה להתמודד לראשות העיר כפר סבא אנחנו נהיה מאחוריו. זה נשען על כך  שאני מאמין באנשים שעבדו קשה בשביל להתקדם. מדובר באיש צעיר עם ניסיון – זה השילוב הכי נכון שיש. כמו שרפי מאחד אנשים שונים ממפלגות שונות לתמוך בו כך הוא יאחד סביבו את תושבי כפר סבא”.

 

ערן חרמוני, מזכ”ל מפלגת העבודה: “רפי אנחנו מסתובבים בהרבה כנסים והרבה מקומות. אני רוצה להגיד לכם שיש פה אווירה בלתי רגילה. כמות האנשים, ההתלהבות והאנרגיות מבשרת טובות. רפי מסמל עבורנו בדיוק את מה שאנחנו רוצים לראות בראשי רשויות. יש לו ניסיון רחב, אנרגיות, מוטיבציה ויכולת לקחת את כפר סבא למקום הרבה יותר טוב, הרבה יותר ראוי. אני מבקש מכולם להתגייס למשימה הזאת- יחד נהפוך את רפי סער לראש העיר של כפר סבא”.

יו”ר סיעת כולנו, ח”כ רועי פולקמן: “יש פה אנרגיה מדהימה הערב. לא כולם מבינים מה צריך כדי להיות ראש עיר. אצל מישהו כמו רפי, הוא נוחת לתפקיד וכבר יודע מה לעשות. אין שכר לימוד. אתם כתושבים לא צריכים שמישהו יתגלח עליכם. בעיר כמו כפר סבא עם הפרויקטים האדירים שיש פה, התקציב הענק וכמות העובדים אתם צריכים ראש עיר עם ניסיון. עם רפי סער יש לתושבי כפר סבא על מי לסמוך. יש לו את החזון, הוא יוביל את העיר קדימה. מעבר לכך לרפי יש יושר והוא יפעל בניקיון כפיים. אנחנו צריכים אנשי עבודה שיעבדו בשביל התושבים ולא בשביל עצמם. לכן אנחנו עם רפי”.  

אייל יוניאן מי שהיה בעבר מנכ”ל העיר והיום משנה למנכ”ל וסמנכ”ל הכספים של התעשייה האווירית אמר: “חשוב לי שהעיר שלנו תצעד למקומות הנכונים. רפי הוא הכי מתאים. עלינו להבין שלראש עיר יש השפעה מהותית על החיים שלנו יותר מכל שר או ראש ממשלה. ראש עיר ללא ניסיון זה סיכון שכפר סבא לא יכולה לקחת. הצוות של רפי הוא צוות ראוי ביותר. אין צוות כזה לאף מועמד”.

 

לאחר כל המברכים עלה לבמה רפי סער, מועמד לראשות העיר: ” יצאתי למסע הזה על ראשות העיר כפר סבא בגלל האנשים. בגלל חברי הילדות שלי, בגלל השכנים שלי, בגלל הילדים שלי ובגלל שהגיע הזמן להחזיר לעיר את מה שנלקח ממנה. הגיע הזמן לפנות את הבושה, את השחיתות, את רוע הלב – לעשייה שבאה ממקום טוב, ממקום אוהב, ממקום שבא לתת ולא לקחת! הגיע הזמן לנתק את כפר סבא מהשחיתות ומקשר לאנשים שהכתימו לנו את העיר. הגיע הזמן לתת לאנשים ולנשים הטובות של כפר סבא את מה שמגיע להם.  לתת שירות ברמה גבוהה, לתת מהלב ומהניסיון ולהוציא את כפר סבא מהאפרוריות, מהתקיעות ומחוסר המעוף והחזון”.

 

רפי סיים את דבריו באומרו: ” אני מאחל לכל אחת ואחד מאתנו לעשות בחירות טובות.  לעשות את הבחירות הטובות בשביל עצמו, בשביל משפחתו, בשביל ילדיו, מכריו וחבריו. אני מאחל לנו – לכולנו – בריאות טובה, שתתגשמנה כל משאלות ליבנו לטובה, שנדע לאהוב, לכבד ולראות בהצלחותינו. זו יכולה להיות שנה טובה לכפר סבא.  זה תלוי בנו. בבחירה הנכונה בעבור העיר”.

 

לאחר מכן קרא סער לחבריו לרשימה, דני הרוש, ד”ר אוסנת ספורטה, פאני בן עמי רבינוביץ, אבי יבין ושואלי דור להרמת הכוסית החגיגית: “שתהיה לנו שנה טובה”.

 

 

תגובות