מפגן תמיכה מרשים במועמדת לראשות העיר, הדר לביא

אולם הכנסים בכפר סבא התמלא עד אפס מקום בתומכים, שהגיעו להרמת כוסית חגיגית לרגל השנה החדשה ולקראת הבחירות הקרבות. דב מורן הגיע גם הוא כדי להביע תמיכה בלביא ולשאת דברים.

אולם מלא מפה לפה בתושבי כפר סבא, יחד עם אנשי הרשימה של “כפר סבא מתקדמת” והיזם דב מורן, כל אלה קיבלו את פניה של המועמדת לראשות העיר הדר לביא, במסגרת כנס חגיגי שארגנו חברי המטה לכבוד השנה החדשה.

אנרגיה מיוחדת שררה באולם. תושבי כפר סבא מכל הגילאים הגיעו בכמות מרשימה וההתרגשות ניכרה על פניהם. זוהי הפעם הראשונה בה מארגנים במטה לביא כנס שכזה וההיענות הייתה מעבר למצופה. מפגן כח של ממש, במועמדת שפשוט נראית ומשדרת אחרת מכולם.

“אלה לא בחירות ביני לבין יוסי סדבון, אלה בחירות על החיים שלנו” אמרה לביא מעל לבמה וזכתה לתשואות רמות. בהמשך אמרה: “בימים בהם כולם מאחלים שנה טובה בואו נדאג לעשות שהשנה אכן תהיה טובה”.

חברי הרשימה של “כפר סבא מתקדמת” בראשות לביא, עלו גם הם לבמה וסיפקו המחשות לעשייה כשהציגו כלי חכם בשם “מפת הרעיונות של כפר סבא” בו יכולה כבר היום העירייה לעשות שימוש לטובת כל תושבי כפר סבא. כלי פשוט וידידותי לשימוש המאפשר לכל תושבת ותושב לעדכן בזמן אמת על מפגעים או נקודות לשיפור בעיר.

הכלי המדובר הוא חלק מתפישתה של לביא הקוראת לשקיפות מלאה מצד העירייה ולשיתוף התושבים בנעשה בעיר ובהחלטות המתקבלות.

אורח מיוחד שהגיע כדי להביע תמיכה בהדר לביא הוא היזם המצליח ותושב כפר סבא דב מורן, המנהל כיום קרן השקעות.

מורן עלה לבמה ונשא דברים. הוא דיבר על החשיבות שבמעורבות הפוליטית למען עיר ומדינה טובות יותר בעבור כולנו- התושבים בכפר סבא והאזרחים במדינה.

משם עבר מורן להביע תמיכה נלהבת בלביא כמועמדת לראשות העיר כפר סבא, כשאמר: “הדר יודעת מה היא עושה, יש לה יכולת להבין מה לעשות ואיך לעשות, והיא מוכנה להעז. אני התאהבתי בה ואני איתה.”

בסוף דבריו פנה מורן לקהל וקרא אליהם: “אני מקווה שכולכם מעבר לכך שבאתם והקשבתם גם תעשו ותפעלו כדי שהדר תצליח ותהיה לנו ראשת עיר נהדרת.”

 

הדר לביא

 

תגובות