ספא Tomoko Japanese – מרגישים יפן

חגי תשרי הבאים עלינו לטובה הם בדיוק ההזדמנות שלכם להשתחרר מהכול, וליהנות מחבילת טיפולים מפנקים בניחוח יפני. ספא Tomoko Japanese בהרצליה מציע לכם חוויה יפנית אותנטית לאורך כל ימות השנה.

כדי להרגיש חו”ל לא חייבים להזמין כרטיס טיסה ליפן; מספיק להגיע לטומוקו ג’פניז בהרצליה פיתוח – ספא ישראלי המציע גם טיפולים מפנקים ממיטב המסורת היפנית; וכל זה מול נופו של הים התיכון.

מכיוון שמדובר באחד מבתי הספא היוקרתיים ביותר בארץ, המקום מעוצב בקפידה ובטוב טעם, עם תמונות ועיטורים יפניים שאין לטעות בהם. המקום משלב מגוון טיפולים מהרפואה האלטרנטיבית היפנית, לצד שיטות טיפול מערביות המשלימות את החוויה.

 

כמה מהטיפולים המוצעים בטומוקו ג’פניז:

עיסוי זנשיין הוא טיפול מסג’ מפנק הנעשה לאורך כל הגוף, עם נסך של שמן שקדים איכותי, חם ומרגיע. העיסוי היפני הייחודי הזה משלב מגוון טכניקות במקביל, ממריץ את מחזור הדם ואת חילוף החומרים, משחרר שרירים ומפחית מתחים. מצוין למי שרוצה לחוות לראשונה עיסוי בנוסח יפני.

אשי צובו הוא עיסוי קצוות בסגנון יפני מסורתי המתבצע על קצות הגוף – כפות הידיים והרגליים וכן הקרקפת והצוואר. הפילוסופיה המזרחית משתמשת בנקודות מגע רגישות לאורך הגוף, שהפעלת לחץ עליהן משחררת את זרימת האנרגיה ומאפשרת ריפוי של הגוף. עיסוי אשי צובו מצוין להפגת מתחים ולשיפור תפקוד לקוי ברמת הגוף כולו.

עיסוי הרבל בול משלב 2 כדורי כותנה רכים ונעימים, בתוך שקיות בד הכוללות כ-15 סוגים שונים של צמחי מרפא (זנגביל, למון גראס, כורכום ועוד). תוך כדי מגע הידיים המתמשך, המועך את כדורי הכותנה על גבי הגוף, נוצרת מעין חליטת צמחי מרפא המחלחלת אל העור והופכת אותו ליותר רך, נעים ובריא. השפעת צמחי המרפא מסייעת להרגעה והפגת מתחים, פותחת את נקבוביות העור ומפנה רעלים, משפרת את זרימת הדם ומשחררת שרירים תפוסים וכואבים. ועל הריח המשכר המתפשט בחלל החדר אין מה לדבר – חייבים לחוש זאת בעצמכם.

אוריינטל מסג’ הוא עיסוי רקמות עמוק המשלב תנועות של לישה, לחיצה ומתיחה. עיסוי רקמות עמוק מצוין לשיכוך כאבים כרוניים, להרפיית שרירים מתוחים ותפוסים ולזירוז החלמה של רקמות פגועות. העיסוי האוריינטלי שופע בריאות וההנאה מובטחת.

מעבר לעיסויים היפניים האקזוטיים, ספא טומוקו ג’פניז מציע מבחר טיפולים נוספים: עיסוי ארבע ידיים, שיאצו מסורתי, עיסוי קונכיות חמות, עיסוי רפואי, עיסוי בחמאת קקאו וכן עיסויים מיוחדים לנשים בהריון. כמו כן המקום מציע חבילות טיפול קומפלט של 60 דקות, כגון חבילה זוגית, חבילת ארוחת בוקר, טיפול אמבט יפני וכן חבילת עיסויים חמים.

למעוניינים במבצעים ובמחירים מיוחדים, רשת טומוקו מציעה גיפט קארד של Buy Me עם חבילות טיפולים אקסקלוסיביות (בתיאום מראש). למעוניינים בטיפולים איכותיים לא פחות באווירה אירופית קלאסית, ניתן להגיע לספא Tomoko Leverage, גם הוא בהרצליה פיתוח.

 

ספא טומוקו ג’פניז: https://tomokojapanese.co.il

ספא טומוקו לברג’: https://www.tomokoleverage.co.il

=

=

תגובות