אשת החינוך, ציפי אבנון, ראש אגף החינוך, הנוער והספורט של המועצה האזורית דרום השרון, מצטרפת לרשימת יוסי סדבון

אשת החינוך המוערכת ציפי אבנון, ראש אגף החינוך, הנוער והספורט של המועצה האזורית דרום השרון, מצטרפת לסיעת “כפר סבא בראש”

סדבון הודיע היום על הצטרפותה של אשת החינוך המוערכת ציפי אבנון, מי שהובילה את החינוך במועצה האזורית דרום השרון להישגים מרשימים במיוחד ברמה הארצית, לסיעת “כפר סבא בראש” בראשותו.

אבנון: “אני שמחה להצטרף ליוסי סדבון ולסיעה ולתרום לתהליך הצמיחה וההתחדשות של מערכת החינוך של כפר סבא. אני מאמינה כי יש ביכולתי לתרום לשיפור ולקידום החינוך בכפר סבא, בידיעה שיוסי סדבון הוא האדם המתאים להנהיג את העיר. אני משוכנעת שלעירי כפר סבא, בה גידלתי את שלושת בניי, יש פוטנציאל גדול לשוב ולהוביל את החינוך בשרון ובמדינה, ואשמח להיות שותפה להובלת השינוי המיוחל”.לדברי יוסי סדבון, “הצטרפותה של ציפי אבנון לסיעת “כפר סבא בראש” היא הצהרת כוונות ברורה: יחד נחזיר את כפר סבא להובלה משמעותית בתחום החינוך בכל המדדים, בשיתוף כל הגורמים הרלוונטיים למערכת וכמובן הנהגות ההורים. א ני משוכנע כי תרומתה וניסיונה של ציפי יעמדו לרשות התלמידים, ההורים והמורים ויקדמו את מערכת החינוך בעיר למקום הראוי לה”.

לאבנון ניסיון מוכח והצלחות יוצאות דופן בניהול בית הספר המקיף השש-שנתי “עמי אסף” בבית ברל, השייך למועצה האזורית דרום השרון, עם שיעור זכאות לבגרות של למעלה מ- 97%, ובהמשך בהובלת אגף החינוך, הנוער והספורט של המועצה להישגים יוצאי דופן, בין הראשונים במדינה, הן בתחום הפדגוגי והן בתחום החברתי והערכי.

אבנון למדה בתל אביב בתיכון עירוני א’ ובשבט צופי קהילה. בעלת תואר ראשון בספרות ובלשון וכן תעודת הוראה מאוניברסיטת בר אילן, ובעלת תואר שני במנהל חינוכי מאוניברסיטת ליברפול.

התחילה את דרכה המקצועית כמורה בבית הספר התיכון “רוגוזין” בדרום תל אביב, ועם המעבר של משפחתה לכפר סבא, השתלבה בבית הספר העל יסודי שש-שנתי “עמי אסף”, בו שימשה כמורה וכמחנכת, כרכזת מקצוע, כרכזת שכבות, סגנית מנהל לענייני פדגוגיה ו-13 שנים כמנהלת בית הספר. הובילה את בית הספר “עמי אסף” מבית ספר בעל הישגים בינוניים לבית ספר מצטיין ובעל מוניטין ברמה הארצית, תוך שימת דגש גם על ערכים והתנדבות.

לאחר מכן נבחרה אבנון כראש אגף החינוך, הנוער והספורט של המועצה האזורית דרום השרון, תפקיד בו שימשה במשך ארבע שנים, עד לימים אלו.

ציפי אבנון: “הצלחנו לחולל שינוי משמעותי בתפיסה החינוכית הכוללת של המועצה, תוך ראיית החינוך ברמה ההוליסטית, הכנסת שיטות הוראה מתקדמות, פתיחת מגמות חדשות, יצירת מוטיבציה ושיתופי פעולה בין הנהלות בתי הספר התיכוניים והיסודיים וצוותי החינוך, שיתופי פעולה עם הנהגות ההורים של בתי הספר, כאשר העבודה המבורכת של כולם יחד הובילה להישגים מרשימים ביותר ברמה הארצית”.

תגובות