סגן ראש השב”כ לשעבר, תושב כפר סבא, מכריז תמיכה ביובל לוי המועמד לראשות העיר

סגן ראש השב”כ לשעבר, דורון וייס, תושב כפר סבא, מכריז תמיכה ביובל לוי המועמד לראשות העיר. דורון, ששימש גם כיו”ר דירקטוריון רכבת ישראל, מאמין שלוי ראוי לתפקיד “לאחר 10 שנים בהם בהן הוביל אופוזיציה לוחמת ובלתי מתפשרת ובממד הזמן הוכיח כי צדק.

דורון שימש כסגן ראש השב”כ תחת פיקודו של יובל דיסקין. הוא התגייס לשירות בימיו של אברהם אחיטוב. סך הכל שירת במערכת הביטחון הישראלית 37 שנים. ב-2011 פרש מהשירות. במהלך תקופה זאת שימש כשנה כיו”ר דירקטוריון רכבת ישראל. בשנים האחרונות הוא פועל בעסקים פרטיים בתחום הייעוץ הביטחוני. דורון נשוי ואב לשניים.

 

בסוף השבוע נפגש דורון עם לוי בכפר סבא, והודיע לו על תמיכתו המלאה בו במרוץ לראשות העיר. דורון אינו מבקש לעצמו תפקיד במועצה ובכלל. דורון הוא האחרון בשורה של אישי ציבור שהצטרפו בחודשים האחרונים ללוי במסע אל ויצמן 135, בהם חבר המועצה אברהם ממה שיינפיין, מנכ”ל הפועל כפר סבא יובל קדוש שהוביל מבצע לאומי להצלת ביתו עמית, תת ניצב בדימוס דובי יונג מבכירי הלוחמים בטרור בישראל, יו”ר ועד המאבק של השכונות הירוקות ליאור שלזינגר, יו”ר ועד הגנים העירוניים בכפר סבא ערן ורנר, ועוד רבים וטובים.

בפגישה בין השניים אמר דורון ללוי: ” תשאל השאלה למה יובל? קראתי והתבוננתי בעשייתו למען העיר ולאורך זמן. אני חושב שמי שהיה באופוזיציה, עמד בלחצים, הוכיח עמידה על עקרונותיו, לא התפשר כשזיהה עוולות ונלחם על מנת לתקן אותם. לא חשש מהשררה הישיר מבט מולה ולא התקפל. בממד הזמן הוכיח כי צדק.

“לוי רכש ניסיון של שנים מול אגפים ומחלקות בעירייה, מכיר את עבודתה על קרביה, יתרונותיה וחסרונותיה. הציבור בכפר סבא, משווע ומייחל לדוגמא אישית, לניקיון, ליושרה ולמנהיגות ציבורית. יובל עמד לדעתי במבחנים אלה ולאורך זמן, ועל כן החלטתי לתמוך בו. אני מצטרף לשורת האנשים שילכו עם יובל בדרך ללשכת ראש העיר.

נפעל יחד להמשיך ולשכנע את תושבי העיר בחשיבות מטרותיו של לוי, ביתרונותיו, בצורך בהרחבת עשיית תנועת תפו”ח, על פני המתחרים. תושבי העיר ידעו להבחין ולהעריך את אלה שידעו לדאוג להם, ולהוכיח בעשייה מעשית מתוך דאגה ורצון לשנות את המוכר והידוע. המטרה היא ריענון, התחדשות ותקווה. בהצלחה יובל, שנה טובה וחג סוכות שמח תושבי כפר סבא”, אמר דורון.

המועמד לראשות העיר יובל לוי אמר: “אני נרגש מול ברכותיך ומודה על נכונותך להצטרף למחנה המאמין בדרך הישרה ורבת העשייה שלנו, אשר מלווה אותי בקמפיין 2018. אמירתך דורון והרוח הגבית שאתה מביא אתך, סוללות לנו את הדרך לניצחון, כדי לבנות כאן כפר סבא עיר של איכות חיים וגאווה לתושביה. ברוך הבא סגן ראש השב”כ לשעבר, דורון וייס”.

 

 

 

תגובות