לאור ההצלחה הגדולה יפתח הקורס הרביעי לגישור והכשרת מגשרים בקתדרה בכפר סבא עם המנחה דורי שריד
לא צריך תואר אקדמאי או תנאי מוקדם אחר רק רצון עז ללמוד שיפור התקשורת הבינאישית בכל מעגלי הקרבה: משפחה, זוגיות, עבודה וכד’, יכולת לעסוק באחד המקצועות המבוקשים בישראל המבטיח הכנסה גבוהה תוך תחושת סיפוק עצמי, יכולת ליישב סכסוכים בנושאי : משפחה, גירושין, בחינוך, גישור עסק, בחינוך, סכסוכים בין שכנים, סכסוכים קהילתיים ועוד.

“מקצוע הגישור פתוח לעבודה לכלל בוגרי קורסי הגישור ואינו מחייב תעודה או תואר קודמים”.

המחיר הוא 1,000 ש”ח בפריסה לתשלומים ויש לציין כי הקורס מתנהל בהתאם להמלצות ועדת גדות מטעם משרד המשפטים. הקורס נערך במסגרת הקתדרה החדשה ופתוח לכלל האוכלוסייה.

הלימודים הם בסביבה נוחה ונעימה וניתן להתעדכן על תכני הקורס עם המנחה דורי שריד: 052-5240333, להרשמה ניתן להתקשר לטלפון: 09-7640881

צילום: דני חן.
בתמונה: ממה שיינפיין והמנחה עם ד”ר ענת קלומל. סיימה את הקורס
ד”ר ענת קלומל, חברת מועצת העיר, סיימה את הקורס וממליצה בחום  “אני ממליצה מאוד על הקורס. סיימנו קורס “גישור” בקתדרה של כפר סבא. היה קורס מרתק ומעצים ותודות למרצה דורי שריג.
חפשתי הרבה זמן קורס גישור, אך אני כל כך עסוקה שבכל פעם דחיתי ואז ראיתי שליד ביתי נפתח קורס גישור, מרחק הליכה, מתן בני יכול להגיע איתי ואפילו חיברתי את בני הדודים שלי וחברותיי הטובות.
הקבוצה היתה איכותית מאוד ואין ספק שזה היווה מכפיל ידע ללימוד תחום הגישור והתמקצעות בו.
אנחנו מגשרים וכולנו בעלי ניסיון עשיר במעטפת המקצועית שלנו. אין צורך לבזבז הרבה כסף על בתי המשפט כאשר אפשר לפתור גישור על ידי הדברות”. 
אורלי טל, שיבחה אף היא את המנחה והכלים שקיבלה בקורס “דורי מנחה יקר, רוצה להגיד לך ולחבריי המגשרים החדשים, מקרב לב,זכינו! הספקנו במעט זמן להכיר זה את זאת, ומכל אחד ואחת למדנו והשכלנו. לך דורי יקר, אתה זה שנצחת על התזמורת, החדרת באנו ידע וביטחון לצאת לדרך חדשה.
עשית זאת בצניעות, בנתינה, אהבה, בהומור ובקריצה והכי חשוב בהמון מקצועיות. תודה לך דורי על מי שאתה ואיך שאתה. אתה תותח”.

תגובות