הנבחרת של המועמד לראשות, עילאי הרסגור הנדין למועצת העיר

המועמד לראשות העיר, עילאי הרסגור הנדין, הציג את רשימת מרצ כפר סבא והציג מספר הפתעות ביניהם: פרופ’ אהוד גודס, עו”ד דליה בן-נון, אשת החינוך שירה ספיר פלאוט והרבה החילונית גלית אורן מורן. נוסף על כך רשימתו של הרסגור-הנדין, מרצ כפר סבא, היא הרשימה היחידה בעיר עם רוב של נשים. חברת המועצה הצעירה בעיר והפעילה הפמניסטית, פליאה קטנר נשארה שנייה ברשימה

 

עילאי הרסגור-הנדין. צילום- ליאור פילשטיינר
ריץ’ רץ’ נשים וגברים עד מקום 12:
עד למקום ה-12 הרשימה מורכבת בשיטת הריץ’ רץ’ של גבר ואישה על מנת לייצר איזון מגדרי ברשימה. הרסגור הנדין התייחס לכך ואמר: “אני מאמין שאיזון מגדרי מייצרים ולא מחכים לו, גם כראש עיר אדאג לאיזון מגדרי הולם ושוויון הזדמנויות בין נשים וגברים”.
רשימת הייטקיסטים

הרשימה מונה מספר שיא של הייטיקיסטים וסטארטפיסטים מן המערכות השונות. הרסגור הנדין מוביל הרשימה הינו סטארטאפיסט בעצמו. אליו מצטרפים איש ההייטק ממייקרוספט, מאיר מנדלוביץ’ המדורג שלישי ברשימה. מלבדם: קובי פדוה, פרופ’ אהוד גודס, ד”ר ניב שריג ואמיתי פלמון
חינוך:
במקום השישי ברשימה מוצבת שירה ספיר פלאוט, מורה אשת חינוך ואם צעירה בכפ”ס. אליה מצטרפים אחד ממייסדי הבית ספר הדמוקרטי והמורה נעם כשר, אשת החינוך מיכאלה רוזנר ומייסד הבית ספר הדו לשוני ד”ר ניב שריג.
עו”ד דליה בן-נון הצטרפה לרשימה
עו”ד דליה בן-נון שהובילה בהתנדבות את העתירה של מחוסרי הדיור במאהל ארלוזרוב ואף הופיעה אמש בסרט תיעודי ששודר בנושא בחדשות10 מצטרפת גם היא לרשימה ומביעה תמיכה בהרסגור. בן-נון פעילה למען נושאי רווחה ואף הייתה ממובילות המאבק במחדל מבני הפל-קל בעיר.
עילאי הרסגור הנדין, ראש רשימת מרצ כפ”ס והמועמד לראשות העיר: “יש לנו את הרשימה הטוב ביותר והאיכותית ביותר שיכולה לעשות היסטוריה בעיר. אני קורא לציבור להצביע לנו בשני פתקים ולקחת חלק במהפכה”.

 

 

עילאי הרסגור הנדין
פליאה קטנר
מאיר מנדלוביץ’
לירית שפיר שמש
קובי פדוה
שירה ספיר פלאוט
גון לבנה
גלית אורן מורן
נעם כשר
עירית לבנון
אהוד גודס
דליה בן נון
מיכאלה רוזנר לפיד
אמיתי פלמון
מיכל ארבל
נגה ויס
ניב שריג
דורי קליין
דב עילם
יהודית (דיתה) שימרון
פאלח סמארה

תגובות