“העובדה שסקר מיוחד יצא לתושבי כפר סבא מיד עם הפרסום, מצביעים על ניסיון לפגוע בי, ניסיון שלא יצלח”

המועמד לראשות העיר, יוסי סדבון : “מישהו כנראה מאוד לחוץ מהעובדה שעל פי הסקרים אני צפוי לנצח בבחירות, הקונספירציה, הסקרים המזויפים והפייק ניוז כבר נזרקים לחלל האוויר”, אומר סדבון “כל מה שפורסם – אני בעצמי דיווחתי, ומזמן, למבקר המדינה. הדברים פורסמו בתקשורת כבר לפני כחודשיים, לא נעשה כאן כל תחקיר עיתונאי. עיתוי פירסום הכתבה, והעובדה שסקר מיוחד יצא לתושבי כפר סבא מייד עם הפירסום, מצביעים על ניסיון לפגוע בי, ניסיון שלא יצלח. החלטתי לעשות קצת סדר כדי שאף אחד לא יתבלבל עם העובדות הפשוטות: “אין שום חדשות בפרסום שהיה בנוגע לתרומות, כי את כולן קיבלתי כמובן כחוק. “רשימת התורמים שלי גלויה, כל תרומה מדווחת באופן מיידי למבקר המדינה.
“דחיתי הצעת סיוע ממפלגת העבודה בהיקף של מיליוני שקלים, כדי לא להיות תלוי באף אחד, לא במפלגה ולא בבעלי עניין, התרומות בהיקף של עד 5,000 ₪ מאנשים פרטיים בלבד ולא מחברות מבטיחים שלא תהיה תלות באף תורם. “דיווחתי ואמשיך לדווח על התרומות שאני מקבל כי הן ניתנות כחוק וכי אין לי מה להסתיר. “אתם יודעים, וזה גם פורסם, אני בין המועמדים היחידים שמקפיד לפרסם שמות התורמים שלו.
“אני יודע שחלק מהמועמדים לא עושים זאת כלל, וזה ראוי לתחקיר.
“אני רוצה לנצל ההזדמנות ולבקש ממי שרוצה ויכול – לתרום לרשימה שלנו, עפי החוק. כדי שאהיה מחוייב רק לכם תושבי כפר סבא. הסכום המירבי המותר הינו 5,000 ₪ לכל בית אב. כפר סבא בראשותי תתנהל בגלוי ובשקיפות, וכשאני אומר ישר ולעניין, אני מתכוון לכך”.

 

המועמד לראשות העיר, יוסי סדבון : "מישהו כנראה מאוד לחוץ מהעובדה שעל פי הסקרים אני צפוי לנצח בבחירות, הקונספירציה, הסקרים המזוייפים והפייק ניוז כבר נזרקים לחלל האוויר", אומר סדבון "כל מה שפורסם – אני בעצמי דיווחתי, ומזמן, למבקר המדינה. הדברים פורסמו בתקשורת כבר לפני כחודשיים, לא נעשה כאן כל תחקיר עיתונאי. עיתוי פירסום הכתבה, והעובדה שסקר מיוחד יצא לתושבי כפר סבא מייד עם הפירסום, מצביעים על ניסיון לפגוע בי, ניסיון שלא יצלח. החלטתי לעשות קצת סדר כדי שאף אחד לא יתבלבל עם העובדות הפשוטות: "אין שום חדשות בפרסום שהיה בנוגע לתרומות, כי את כולן קיבלתי כמובן כחוק."רשימת התורמים שלי גלויה, כל תרומה מדווחת באופן מיידי למבקר המדינה. "דחיתי הצעת סיוע ממפלגת העבודה בהיקף של מיליוני שקלים, כדי לא להיות תלוי באף אחד, לא במפלגה ולא בבעלי עניין, התרומות בהיקף של עד 5,000 ₪ מאנשים פרטיים בלבד ולא מחברות מבטיחים שלא תהיה תלות באף תורם. "דיווחתי ואמשיך לדווח על התרומות שאני מקבל כי הן ניתנות כחוק וכי אין לי מה להסתיר. "אתם יודעים, וזה גם פורסם, אני בין המועמדים היחידים שמקפיד לפרסם שמות התורמים שלו."אני יודע שחלק מהמועמדים לא עושים זאת כלל, וזה ראוי לתחקיר."אני רוצה לנצל ההזדמנות ולבקש ממי שרוצה ויכול – לתרום לרשימה שלנו, עפי החוק. כדי שאהיה מחוייב רק לכם תושבי כפר סבא. הסכום המירבי המותר הינו 5,000 ₪ לכל בית אב. כפר סבא בראשותי תתנהל בגלוי ובשקיפות, וכשאני אומר ישר ולעניין, אני מתכוון לכך".

פורסם על ידי ‏השרון פוסט‏ ב- יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

תגובות