רבני כפר סבא תומכים בתנופה של איתן צנעני

שלומי אלמשעלי, שהיה עד כה מפעיליה הבולטים של תנועת ש”ס בכפר סבא מצטרף לרשימת תנופה בראשות עו”ד איתן צנעני וישובץ במקום הרביעי ברשימה כנציג איחוד בני התורה. מהלך זה נעשה בברכת הרבנים החרדים המובילים בכפר סבא: הרה”ג מנחם אברהם ביטון שליט”א, הרה”ג חיים כהן שליט”א, הרה”ג דניאל כהן שליט”א והרה”ג משה צפניה שליט”א.

שלומי אלמשעלי

אלמשעלי, יליד כפר סבא, נשוי ואב לארבעה הוא בנו של הרה”ג פנחס אלמשעלי שליט”א, רב בית הכנסת המרכזי הספרדי. אלמשעלי הוא פעיל בולט בענייני ציבור מזה כ-20 שנה. אלמשעלי ציין כי “החיבור של הרבנים עם תנופה הוא האיחוד האמיתי והמשמעותי בעיר והוא נובע מתוך ההכרה של הרבנים כי איתן צנעני פעל במהלך הקדנציה האחרונה לחיזוק היהדות בעיר והוכיח עשייה לטובת כל הציבורים והמגזרים. ההכרה הזו של הרבנים הובילה לחיבור הזה ואין לי ספק שהחיבור הזה יהווה מכפיל כח של הציבור הדתי, החרדי והמסורתי בעיר”.
איתן צנעני הודה בחום לרבנים על התמיכה וציין כי “שלומי אלמשעלי פעיל ותיק ומסור והוא עובר כעת לקדמת הבמה בעשיה לטובת הציבור החרדי בפרט והציבור הכפר סבאי בכלל. אני קורא לכל הציבור החרדי להיענות לקראת רבני העיר ולהצטרף אלינו על מנת שנפעל ביחד לביצור חומות היהדות בעיר ולהמשך הפעילות העניפה לטובת החינוך הדתי והחרדי בעיר”.

תגובות